English

یک نماینده مجلس در گفت و گو با خبرگزاری موج:

حضور حداکثری مردم در انتخابات پیام اقتدار ایران قوی را به جهانیان نشان خواهد داد

نماینده مردم سیرجان در مجلس با بیان اینکه مردم اینبار هم با حضور حداکثری در انتخابات پیام اقتدار ایران قوی را به جهانیان نشان خواهند داد، گفت: تمام جریانات، گروه‌ها و تشکل‌های سیاسی نه تنها خود باید به صورت حداکثری در انتخابات شرکت کنند بلکه باید مردم را به مشارکت فراگیر در انتخابات تشویق کنند چرا که حیات سیاسی خودشان نیز به انتخابات کشور بستگی دارد.

حضور حداکثری مردم در انتخابات پیام اقتدار ایران قوی را به جهانیان نشان خواهد داد

شهباز حسن پور بیگلری نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری موج، با اشاره به انتخابات اسفند ماه، اظهار داشت: حضور حداکثری مردم در انتخابات علاوه بر انتخابات نمایندگان اصلح برای تعیین سرنوشت کشور خود، حامل پیامی به تمام دنیاست، حضور پر شور مردم نمادی از ابراز وجود است. امروز تمام رسانه‌های دنیا کار و زندگی خود را رها کردند و به موضوعات ایران مشغول شدند لذا این مشارکت حداکثری پیام ادامه مسیر انقلاب اسلامی در نظام مردم سالاری دینی را به جهانیان نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه مردم این بار هم با حضور حداکثری در انتخابات پیام اقتدار ایران قوی را به جهانیان نشان خواهند داد، گفت: تمام جریانات، گروه‌ها و تشکل‌های سیاسی نه تنها خود باید به صورت حداکثری در انتخابات شرکت کنند بلکه باید مردم را به مشارکت فراگیر در انتخابات تشویق کنند چرا که حیات سیاسی خودشان نیز به انتخابات کشور بستگی دارد. هر گروهی به هر دلیلی خود را از حضور در انتخابات و برنامه‌هایش کنار بکشد مرگ سیاسی خود را رقم زده است و در تضاد قرار گرفته است.

نماینده مردم سیرجان در مجلس بیان داشت: حضور گروه‌ها و سلایق گوناگون سبب کار آمدی بیشتر مجلس خواهد شد. طبق فرمایشات حضرت آقا انتخابات رقابت گروه‌های سیاسی است. نمایندگان محوریت کارهای خود را به مردم ارائه و خود را در معرض آرای مردم قرار دهند، هیچ ترسی از انتخاب و رای آوردن نداشته باشند همگی باید با برنامه مرتبط به خود در این انتخابات مشارکت کنیم.

حسن پور ادامه داد: ارائه برنامه با سلایق مختلف در بستر نظام جمهوری اسلامی ایران امر پسندیده‌ای است که می‌تواند مشارکت حداکثری مردم را تقویت کند. این افراد هر چقدر با برنامه‌ریزی، برنامه محوری حرکت  داشته باشند برای کشور مفید‌تر خواهند بود. افراد به عنوان یک جریان سیاسی قوی  نه تنها فقط برای مشارکت حداکثری در انتخابات بلکه همیشه باید فعالیت داشته باشند به نظر من اگر یک گروه سیاسی برنامه خود را به مردم نشان و ثابت کند مورد استقبال بیشتر مردم قرار خواهد گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه