English

سخنگوی دولت:

آیین نامه مربوط به اسقاط خودرو تصویب شد

سخنگوی دولت گفت: آیین نامه مربوط به اسقاط خودرو تصویب شد که برای جایگزینی خودروهای فرسوده برای بخش عمومی و خصوصی‌سازی تعیین شد که اثرات خوبی را در هوای پاک در کشور خواهد داشت.

آیین نامه مربوط به اسقاط خودرو تصویب شد

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، سخنگوی دولت در تشریح مصوبات هیأت دولت با بیان اینکه مصوبه‌ای برای عادلانه تر کردن نظام پرداخت‌ها و جلوگیری از هزینه‌های اضافی در سفرهای خارجی در هیأت وزیران تصویب شد، گفت: حق مأموریت سفرهای خارجی به صورت ریالی پرداخت می‌شود.

علی بهادری جهرمی گفت: آیین نامه مربوط به اسقاط خودرو تصویب شد که برای جایگزینی خودروهای فرسوده برای بخش عمومی و خصوصی‌سازی تعیین شد که اثرات خوبی را در هوای پاک در کشور خواهد داشت.

وی افزود: ماده ۱۰ قانون ساماندهی تصویب خودرو مورد تصویب هیأت وزیران قرار گرفت که هم تسهیلات لازم و هم سازو کارهای لازم برای جایگزینی خودروهای فرسوده چه حمل و نقل عمومی و چه شخصی با خودروهای نو پیش‌بینی شد.

سخنگوی دولت تاکید کرد: تسهیلاتی دولت‌ و بانک‌ها باید پیش‌بینی کنند تا فرآیندها و تسهیل‌گری‌هایی در این حوزه صورت بگیرد، الزاماتی برای تولیدکنندگان و مجددا واردکنندگان خودروها به منظور ارائه گواهی اسقاط به تناسب میزان تولیدشان در نظر گرفته شد و امیدواریم بتواند اثرات خوبی را در تقویت وضعیت هوای پاک در کشور داشته باشد.

بهادری جهرمی افزود: در دو سال فعالیت دولت، ۳ آزمون فراگیر و ۸ آزمون اختصاصی برگزار شده است تا جذب‌ها عادلانه‌تر شود.

وی همچنین با بیان اینکه مصوبه‌ای برای عادلانه تر کردن نظام پرداخت ها و جلوگیری از هزینه های اضافی در سفرهای خارجی در هیأت وزیران تصویب شد، گفت: هزینه سفرهای خارجی دلاری است اما حق ماموریت سفرهای خارجی به صورت ریالی پرداخت می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه