English

سفیر ایران در ارمنستان درباره وضعیت کریدور لاچین:

ضرورت دارد که همه طرف‌ها به تعهدات خود طبق توافقات پیشین پایبند باشند

سفیر ایران در ارمنستان گفت: ما از وضعیت پیش‌آمده هم به دلیل تبعات انسانی آن و هم از نظر تأثیر منفی آن بر فرآیند رسیدن به صلح در منطقه نگران هستیم. از نظر ما ضرورت دارد که همه طرف‌ها به تعهدات خود طبق توافقات پیشین پایبند باشند.

ضرورت دارد که همه طرف‌ها به تعهدات خود طبق توافقات پیشین پایبند باشند

به گزارش خبرگزاری موج، سفیر ایران در ارمنستان درباره وضعیت پیش‌آمده در کریدور لاچین پاسخ‌های لازم را ارائه کرد.

ظهوری سفیر ایران در ارمنستان، در مصاحبه خود با شبکه خبر تلویزیون ارمنستان، موضع تهران را درباره وضعیت پیش‌آمده در کریدور لاچین تشریح کرد و اظهار داشت: ما از وضعیت پیش‌آمده هم به دلیل تبعات انسانی آن و هم از نظر تأثیر منفی آن بر فرآیند رسیدن به صلح در منطقه نگران هستیم. از نظر ما ضرورت دارد که همه طرف‌ها به تعهدات خود طبق توافقات پیشین پایبند باشند.

او با بیان اینکه خوشبختانه مشکل قطع گاز حل شده و امیدوار است که تردد قانونی اهالی مجدداً برقرار شود، گفت: طرف‌های مختلف، درباره ریشه وضعیت پیش‌آمده مواضع متفاوتی دارند ولی به هر حال پایبندی به تعهدات پیشین و به‌ویژه رعایت مسائل بشردوستانه ضرورت دارد. ما هم متاسفانه خبر جان‌باختن یک بیمار در نتیجه شرایط پیش‌آمده را دریافت کرده‌ایم. گزارش‌هایی نیز درباره وضعیت بیمارستان‌های محل وجود دارد. باور ما این است که در مسائل با تبعات انسانی باید با احتیاط بیشتری رفتار شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی