سرخط خبرها
  • مدارک جدید استقلال برای پرونده آسانی به afc ارسال شد
  • ۳۰ هزار بازرس نامحسوس با پلیس راهور همکاری می‌کنند
  • فروشندگان بازار پروانه به پارکینگ حافظ منتقل می‌شوند
  • منتظری: بی‌توجهی به حجاب در دانشگاه‌ها زیبنده جامعه اسلامی نیست
  • تهران حدود ۲ هزار واگن کم دارد
  • برگزیدگان مسابقه بین‌الملل و آثار کوتاه جشنواره کودک معرفی شدند
  • رئیس فدراسیون جانبازان و توان‌یابان: امیدوارم بتوانیم رتبه بازی‌های آسیایی هانگژو را تکرار کنیم
  • پلمب ۵ شهربازی در تهران/ تشدید نظارت‌های ایمنی در اماکن تفریحی
  • مأمور خاطی در سنندج بازداشت شد
  • منظومه ماهواره‌های سنجشی با دقت تصویربرداری کمتر از یک‌متر در راه است
  • انصاری: تفاهم‌نامه همکاری محیط‌زیستی با عراق امضا می‌شود
  • وزیر ارتباطات: ۳ ماهواره از منظومه شهید سلیمانی تا آخر سال پرتاب خواهد شد
  • رئیس انستیتو پاستور ایران: طاعون روسیه هنوز تأیید رسمی نشده است
  • سرلشکر رضایی: در نبرد نظامی شکست خوردید؛ در جنگ اقتصادی هم شکست خواهید خورد
  • ۳ هسته عملیاتی گروهک تروریستی-تکفیری در جنوب‌شرق منهدم شدند

میزان افزایش ضریب حقوق کارمندان و بازنشستگان در سال ۱۴۰۰ تعیین شد

طبق مصوبه هیات دولت، میزان افزایش ضریب حقوق کارمندان و بازنشستگان در سال ۱۴۰۰ تعیین شد.

جلسه هیات دولت

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، امروز چهارشنبه در  جلسه هیات دولت به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور، میزان افزایش ضریب حقوق کارمندان و بازنشستگان در سال ۱۴۰۰ تعیین شد.

براساس مصوبه هیئت دولت، ضریب حقوق اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و قضات، شاغلین مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری، کارمندان مشمول قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت از جمله کارمندان وزارت اطلاعات و شاغلین پست‌های سیاسی وزارت امور خارجه، به میزان ۲۵ درصد افزایش می‌یابد.

همچنین افزایش حقوق کارکنان مؤسسات انتفاعی وابسته به دولت، نهادها و مؤسسات عمومی غیردولتی و شرکت‌های دولتی دارای مقررات خاص از جمله شرکت‌ها و دستگاه‌هایی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر نام است از قبیل شرکت ملی نفت ایران، سازمان انرژی اتمی ایران، سازمان‌های موضوع ماده (۵) قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور و همچنین بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۴۰۰، به میزان ۲۵ درصد تعیین شد.

حداقل حقوق و فوق العاده‌های مستمر شاغلین موضوع ماده (۷۶) قانون مدیریت خدمات کشوری برای کارمندان دستگاه‌های اجرایی مشمول این قانون و سایر مشمولین ماده مذکور (به استثنای مشمولین قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت) و حداقل حقوق بازنشستگان، وظیفه بگیران و مشترکان صندوق بازنشستگی کشوری و سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح و سایر صندوق‌های وابسته به دستگاه‌های اجرایی در سال ۱۴۰۰ به میزان ۲۲ میلیون و ۴۶۸ هزار ریال و حداقل حقوق کارمندان مشمول قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت در سال ۱۴۰۰ به میزان ۱۲ میلیون و ۱۴۶ هزار و ۹۰۰ ریال تعیین گردید.

همچنین حقوق بازنشستگان، وظیفه بگیران و مشترکان صندوق بازنشستگی کشوری و سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح و سایر صندوق‌های بازنشستگی در سال ۱۴۰۰، ۲۵ درصد نسبت به سال ۱۳۹۹ افزایش می‌یابد، مشروط به آنکه میزان افزایش حقوق، متناسب با سنوات خدمت قابل قبول، از ۲۵ میلیون ریال تجاوز نکند. پس از اعمال افزایش مذکور، حکم حقوق بازنشستگان متناسب با سنوات خدمت قابل قبول، نباید از ۳۵ میلیون ریال کمتر باشد.

بررسی ضوابط اجرایی قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور

هیئت دولت در ادامه ضمن بررسی پیشنهاد سازمان برنامه و بودجه کشور در خصوص ضوابط اجرایی قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور، موادی از آن را به تصویب رساندند.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه