English

خضریان :

واردات محموله‌های گندم از خارج از کشور توسط سعید حجاریان انجام شده است

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به سوالش از وزیر جهاد کشاورزی پیرامون حذف بودجه خودکفایی گندم از یک شخصیت پرنفوذ سیاسی عنوان کرد: این شخص که با استفاده از فضای تضعیف شده تولید داخلی اقدام به واردات محموله‌های گندم از خارج از کشور کرده کسی نیست جز سعید حجاریان!

واردات محموله‌های گندم از خارج از کشور توسط سعید حجاریان انجام شده است

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، علی خضریان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سوالش از وزیر جهاد کشاورزی پیرامون حذف بودجه خودکفایی گندم از یک شخصیت پرنفوذ سیاسی اظهار کرد: این شخص که با استفاده از فضای تضعیف شده تولید داخلی اقدام به واردات محموله‌های گندم از خارج از کشور کرده، کسی نیست جز سعید حجاریان از تئوریسین‌های جریان اصلاحات!

خضریان در این باره در رشته توئیتی نوشت: در سوال از وزیر جهاد کشاورزی پیرامون حذف بودجه خودکفایی گندم از یک شخصیت پرنفوذ سیاسی گفتم که با استفاده از فضای تضعیف شده تولید داخلی اقدام به واردات محموله‌های گندم از خارج از کشور نموده است؛ این شخص کسی نیست جز جناب سعید حجاریان از تئوریسین‌های جریان اصلاحات!

وی همچنین تاکید کرد: اسناد نشان می‌دهند جناب حجاریان تحت لوای این شرکت خانوادگی و در ادامه فامیلی، چندین محموله محصولات زراعی اعم از گندم را به کشور وارد کرده است؛ تا حذف بودجه خودکفایی گندم توسط دولت و ادامه روند واردات گندم، ضربه محکمی به تولید این کالای استراتژیک بزند.

خضریان همچنین تصریح کرد: آقای حجاریان درحالی ژست جامعه مدنی، حمایت از جنبش پابرهنگان، سینه چاک کردن برای قیام گرسنگان و... را بیان نموده که یکی از کاسبان نان مردم در شرایط کمبود ارز می‌باشد؛ و انتظار می‌رود پیرامون نقش خود در مدیریتی که مردم را دچار این آشفتگی‌های #اقتصادی نموده است، توضیح دهد.

این نماینده مجلس قبل از این هم تاکید کرده بود: متاسفانه دولت از سال ۹۴ تاکنون اقدام به حذف بودجه خودکفایی گندم کرده است؛ این موضوع باعث شده علاوه بر آسیب دیدن جدی خودکفایی گندم، امنیت غذایی مردم نیز مورد مخاطره قرار گیرد. لذا وزیر کشاورزی باید ضمن ارائه توضیح درخصوص علت این تصمیم، پاسخگوی رانت واردات برای افراد خاص باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی