English

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

سیلی نخست را آمریکایی ها خوردند، دیگران مراقب باشند

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به ساقط شدن پهپاد جاسوسی آمریکا توسط نیروی هوافضای سپاه گفت: سیلی نخست را آمریکایی ها خوردند، دیگران مراقب باشند.

سیلی نخست را آمریکایی ها خوردند، دیگران مراقب باشند

کمال دهقانی فیروزآبادی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج، اظهار داشت: ایران همواره تاکید کرده است که به دنبال ایجاد تنش و درگیری نظامی و آشوب در منطقه نیست و از صلح و آرامش خاورمیانه به طور جدی حمایت می کند.

وی افزود: اما اگر دشمنان بخواهند ایران را وادار به تسلیم کرده و یا تجاوزی به کشورمان انجام دهند، به طور قطع پاسخ ایران قاطع و کوبنده خواهد بود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به سرنگونی پهپاد جاسوسی آمریکا توسط نیروی هوافضای سپاه گفت: اگر ایران در برابر رفتارهای غیرمنطقی و غیرعقلانی و بر خلاف حقوق بین الملل سران کاخ سفید سکوت می کند، به این معنی نیست که در برابر تجاوز دشمنان نیز ساکت خواهد ماند.

دهقانی فیروزآبادی تصریح کرد: هدف قراردادن پهپاد جاسوسی آمریکا نشان داد که ایران توانمندی لازم برای دفاع از حریم هوایی و زمینی خود را دارد و به احدی اجازه تجاوز نمی دهد.

وی با اشاره به حمایت برخی از کشورهای به ظاهر اسلامی در منطقه و برخی کشورهای همراه آمریکا از سیاست تجاوزکارانه کاخ سفید گفت: سیلی نخست را آمریکایی ها خوردند و پهباد جاسوسی آنها ساقط شد. دیگران هم اگر دست از پا خطا کنند، سیلی بعدی را می خوردند و بهتر است مراقب رفتارهای خود باشند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تاکید کرد: صبر ایران در برابر رفتارهای برخی از کشورهای منطقه ای به سر آمده است. این کشورها اگر به راستی خواستار ثبات و آرامش و امنیت در خاورمیانه هستند، باید تکلیف خود را مشخص کرده و دست از رفتارهای خصمانه علیه ملت ایران بردارند.

دهقانی فیروزآبادی در پایان گفت: ایران هرگز جنگی را در منطقه و علیه هیچ کشوری آغاز نخواهد کرد، اما اگر دشمنان بخواهند به ما تجاوز کنند، دامنه درگیری های نظامی به مراتب فراتر از جغرافیای ایران خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه