English

با ارزان ترین های برندهای مختلف گوشی موبایل آشنا شوید

وقتی قصد خرید گوشی موبایل را دارید به موارد زیادی در این زمینه توجه خواهید کرد. قیمت گوشی یکی از مهم ترین این موارد است.

با ارزان ترین های برندهای مختلف گوشی موبایل آشنا شوید

به گزارش خبرگزاری موج،  اینکه بتوانید یک گوشی با کیفیت و با ظاهر زیبا و البته با قیمت گوشی مناسب تهیه نمایید خود می تواند درگیری ذهنی بزرگی قبل از خرید گوشی موبایل باشد. در این مطلب ما سعی کرده ایم شما را با ارزان ترین های برندهای مختلف مانند سامسونگ، شیائومی، هواوی، آنر و ... آشنا کنیم.

از طرفی تهیه این گوشی های موبایل با قیمت گوشی مناسب و مقرون به صرفه از یک فروشگاه مطمئن و قابل اطمینان و با ضمانت نامه معتبر نیز مسئله بسیار مهمی است. 19کالا یک فروشگاه مجازی بزرگ است که شما می توانید ارزان ترین و با کیفیت ترین گوشی ها را از برندهای مختلف با قیمتی بسیار مناسب از آن جا تهیه کنید. این سایت امکانات ویژه ای نظیر چرخش 360 درجه ای عکس ها در اختیارتان قرار خواهد داد و شما با خیال راحت و با مطالعه کامل اطلاعات و ویژگی های مربوط به آن می توانید گوشی موبایل مورد نظر خود را بخرید و آن را در مدت زمانی کوتاه درب منزل خود دریافت کنید. با ما همراه شوید تا در ادامه با برخی از بهترین ها و ارزان ترین های بازار آشنا شوید.

گوشی سامسونگ Galaxy A01 یکی از ارزان ترین ها و محبوب ترین های سامسونگ در سایت 19کالاست. این گوشی در دسامبر 2019 معرفی شد. ویژگی های مختلف و قیمت گوشی مناسب گلکسی A01، آن را به یک مورد مناسب برای کسانی که قصد خرید یک گوشی با کیفیت ولی در عین حال ارزان قیمت را دارند تبدیل کرده است. طراحی این گوشی بسیار زیبا بوده و سازندگان آن سعی کرده اند تا حد امکان حاشیه های اطراف گوشی را کم کنند، بدنه پشتی آن از جنس پلاستیک و جلوی آن شیشه است و در مجموع ظاهر زیبایی را به آن بخشیده اند. البته تنوع رنگ آن نیز خوب بوده و در رنگ های قرمز، آبی و مشکی در بازار موجود هستند. استفاده از سیستم عامل اندروید 10، صفحه نمایش لمسی خازنی PLS TFT، دوربین پشتی 13 مگاپیکسلی، استفاده همزمان از دو سیم کارت، پشتیانی از شبکه 4G از دیگر امکاناتی است که شما را برای در دست گرفتن آن ترغیب خواهد کرد. برای مشاهده عکس 360 درجه ای گلکسی A01 و مطالعه سایر ویژگی های آن به 19کالا سری بزنید و با قیمت گوشی مناسب، موبایل مورد نظرتان را تهیه کنید.

برند های مختلف گوشی

سری به گوشی های فوق العاده با کیفیت و محبوب شیائومی بزنیم که امروزه در بازار موبایل طرفداران بسیار زیادی دارند. گوشی موبایل شیائومی Redmi 8A یکی از ارزان ترین های این برند است که با ظاهر بسیار شیک و جذابی که دارد توجهات زیادی را به خود جلب می کند و با در دست گرفتن آن حس داشتن یک گوشی فوق العاده بالاتر از قیمتش را تجربه خواهید کرد. صفحه نمایش 6.2 اینچی و بدون حاشیه و بدنه آن با ظاهر چند رنگی جلوه زیبایی را به این گوشی موبایل بخشیده اند و از نظر ظاهری با گوشی های پرچم دار قابل رقابت است. یکی از جذاب ترین ویژگی های ردمی 8A که شما را شگفت زده خواهد کرد قدرت به شدت زیاد باتری این گوشی است که با بهره بردن از یک باتری لیتیوم پلیمری 5000 میلی آمپری یکی از بهترین ها در این زمینه است و شما تا چندین روز بعد از شارژ می توانید بدون دغدغه تمام شدن شارژ گوشی موبایل خود از آن استفاده کنید. شیائومی ردمی 8A از یک شارژر باتری سریع 28 واتی نیز برخوردار است که با وجود آن لازم نیست زمان زیادی را برای شارژ شدن گوشی خود صرف کنید. دوربین پشتی آن یک دوربین تک لنز 12 مگاپیکسلی است که از کیفیت قابل قبولی برخوردار بوده و نیازهای روزانه شما را رفع خواهد کرد. در 19کالا از این گوشی فوق العاده با کیفیت با قیمت گوشی مقرون به صرفه دیدن کنید.

گوشی موبایل Honor 7s نیز یکی از ارزان ترین های بازار است. محصولات آنر در این سال ها توانسته اند طرفداران خاصی را به خود اختصاص دهند. قیمت گوشی آنر یکی از مزایای فوق العاده این گوشی هاست که همین مسئله به محبوبیت هر چه بیشتر آن ها کمک کرده است. صفحه نمایش 5.45 اینچی لمسی خازنی LCD با قابلیت چند لمسی، دوربین 13 مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار، حسگر مجاورتی و شتاب سنج، حافظه داخلی 16 گیگابایتی از دیگر ویژگی های این گوشی با کیفیت و در عین حال مقرون به صرفه هستند. گوشی آنر 7s را در رنگ های مختلف مشکی، طلایی و آبی و همینطور سایر محصولات آنر را می توانید در 19کالا مشاهده کنید.

به طور کلی هواوی به یکی از تولید کنندگان گوشی های اقتصادی و ارزان قیمت معروف است. گوشی هواوی Y5 Lite نیز از این قاعده مستثنی نیست. یک گوشی پایین رده بسیار با کیفیت که تمامی نیاز های روزانه شما را رفع خواهد کرد و در عین حال نیازی به پرداخت هزینه های گزاف نیز ندارید. این گوشی موبایل از دوربین نسبتا با کیفیتی برخوردار بوده و سنسور 8 مگاپیکسلی آن قابلیت فوکوس خودکار و تصویر برداری HDR و پانوراما را دارد و شما می توانید عکس های بسیار خوب، قابل قبول و به یاد ماندنی را با دوربین آن ثبت کنید. در این گوشی از باتری غیر قابل تعویض لیتیوم یونی با ظرفیت 3020 میلی آمپری استفاده شده است و عمر بالای این باتری یکی از نقاط قوت هواوی Y5lite محسوب می شود. به طور کلی با خرید این گوشی می توانید از یک موبایل با قیمتی فوق العاده خوب و امکاناتی کافی برخوردار شوید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر