سرخط خبرها
  • دعوت از لژیونر دورگه جدید به اردوی تیم ملی بسکتبال
  • آتش زدن پرچم آمریکا در ایران ممنوع نیست
  • پلاک شدن اسکوترها جدی تر شد
  • دانمارک به دنبال ممنوعیت پخش اذان ازبلند گو‌های مساجد شد
  • اعتراض کمدین آمریکایی به ویزای یک روزه بازیکنان ایران
  • ادامه برخورد نادرست علیه بیماران در کمپ‌های ترک اعتیاد
  • اصناف: گرانی لحظه‌ای، صنف ها را از قیمت‌گذاری عاجز کرد
  • پیشنهاد افزایش ۲۰ تا ۳۰ درصدی اعتبار کالابرگ برخی دهک‌ها روی میز دولت
  • مراقب کلاهبری بازار داغ شرط بندی جام‌جهانی باشید
  • مفقود شدن بیش از ۲۱ هزار نفر در زلزله‌های ونزوئلا
  • سقوط ۵ درصدی بیت‌کوین در ۳۰ دقیقه
  • ملی‌پوشان والیبال با مچ‌بند مشکی و شعار ای ایران به مصاف آمریکا رفتند
  • تبدیل سالن لیگ ملت های والیبال به سونا با ۳۰ درجه گرما
  • هلال‌احمر برای امدادرسانی به زلزله‌زدگان ونزوئلا اعلام آمادگی کرد
  • طرح ۵۶ بندی آلمان برای ممنوعیت حضور کودکان در فضای مجازی
  • اسکورت ۴ طرفه ایران در سیاتل
  • درخشش تیم ملی المپیاد جغرافیای ایران در رقابت‌های بین‌المللی
  • قوه قضائیه: خبر ممنوعیت شعار علیه آمریکا جعلی است
  • پیر ترین زن ایران در ۱۴۰ سالگی درگذشت
  • عارف: مردم اصلی‌ترین میزبانان بدرقه آقای شهید ایران هستند

فرانسه حملات اسرائیل به بیروت را غیرقابل قبول خواند

رئیس جمهوری فرانسه حملات هوایی رژیم صهیونیستی به بیروت پایتخت لبنان را غیرقابل قبول خواند.

مکرون

به گزارش خبرگزاری موج، امانوئل مکرون در کنفرانس خبری مشترک با جوزف عون همتای لبنانی خود در کاخ الیزه گفت: وضعیت امروز غیرقابل قبول است. این حملات قابل قبول نیست و با چارچوبی که ما تعریف کرده‌ایم مطابقت ندارد.

رئیس جمهوری فرانسه افزایش تنش‌ها را «مخرب» و «ناعادلانه» خواند.

وی گفت که این حملات و عدم رعایت آتش بس به منزله اقدامات یک جانبه است که تعهدات قبلی را نقض می کند.

مکرون تصریح کرد: پیشرفت‌های جاری باید ادامه یابد و همه طرف‌ها باید به تعهدات خود برای جلوگیری از به خطر انداختن دستاوردها عمل کنند.

وی همچنین از رژیم صهیونیستی خواست هر چه سریع‌تر از خاک لبنان خارج شود.

مکرون افزود با دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اسرائیل در دو روز آینده برای رسیدگی به وضعیت صحبت خواهد کرد.

وی گفت: آمریکا بیشترین اهرم را دارد زیرا اسرائیل برای تجهیزات نظامی عملیات های جاری خود به واشنگتن وابسته است. به همین دلیل است که آمریکا می تواند فشار بیاورد که ما دقیقا چنین انتظاری از رئیس جمهور آمریکا داریم.

ساعاتی پیش جنگنده های رژیم صهیونیستی در چندین حمله، مناطق متعددی در جنوب لبنان را بمباران کردند.

منابع خبری اعلام کردند که رژیم صهیونیستی مناطق یحمر، جبل الریحان، التفاح و کفرتبنیت در جنوب لبنان را بمباران کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز مدعی شد که اهداف نظامی وابسته به حزب الله در جنوب لبنان را هدف قرار داده است.

این حملات پس از آن صورت گرفت که ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرد که شلیک ۲ فروند موشک از خاک لبنان به سمت منطقه «کریات شمونه» در سرزمین های اشغالی را رصد کرده است.

ارتش رژیم اسرائیل مدعی شد که با یکی از موشک ها مقابله کرده و موشک دوم در خاک لبنان فرود آمده است.

اما یک منبع مسئول در حزب الله لبنان در گفت وگو با المیادین تاکید کرد که حزب الله به شکلی کامل به توافق آتش بس پایبند است و شلیک موشک ها از جنوب لبنان به سمت شمال فلسطین اشغالی هیچ ارتباطی با حزب الله ندارد.

وی تاکید کرد که این حوادث در راستای ایجاد بهانه های مشکوک به منظور تداوم تجاوزهای رژیم اسرائیل به لبنان انجام می شود.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه