English

خبرگزاری موج گزارش می دهد؛

۲ نکته در مورد بازتاب شهادت آیت الله رئیسی در رسانه های غربی

«تنها اندکی پس از اعلام خبر شهادت رئیس جمهور فقید کشورمان، شاهد کنشگری منفی و غیرانسانی برخی جریان های رسانه ای غربی و معاند با انقلاب اسلامی بوده ایم. مساله ای که از فلسفه حقیقی فعالیت های این قبیل رسانه ها حکایت دارد.»

2 نکته در مورد بازتاب شهادت آیت الله رئیسی در رسانه های غربی
به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج

، مدت زمان زیادی از شهادت رئیس جمهور فقید کشورمان "آیت الله رئیسی" و هیات همراه در جریان سانحه سقوط هلی کوپتر در جنگل های ارسباران استان آذربایجان شرقی نمی گذرد. رویدادی که موجی از اندوه را در کشورمان سبب شده و البته که شمار قابل توجهی از کشورهای منطقه نیز در واکنش به این رویداد، اعلام عزای عمومی کرده اند.

در این راستا، این رویداد با بازتاب های گسترده ای در رسانه های منطقه و جهان نیز همراه شده است. در این چهارچوب، بسیاری از رسانه های بین المللی روند اطلاع رسانی خود را با واقعیت های میدانی حادثه اخیر برای رئیس جمهور فقید کشورمان و آنچه نهادهای رسمی در ایران اعلام کرده اند هماهنگ نموده اند با این حال، شماری از رسانه های غربی و متحدان بین المللی آن ها، بار دیگر ماهیت حقیقی خود را در بحبوحه رویداد تلخ اخیر، هم به جهانیان و هم مردم کشورمان نشان دادند. در این راستا، به طور خاص توجه به 2 نکته ضروری به نظر می رسد.

اول اینکه بار دیگر این جریان ها با طرح روایت های انحرافی و مبهم، سعی داشته و دارند تا زمینه را برای ارائه سناریوهایی که در راستی منافع خوشان است، فراهم کنند. در حقیقت، در شریاطی که ملت ایران عزادار رئیس جمهور و هیات همراه هستند، برحی جریان های رسانه ای معاند و غربی به دنبال دستاوردسازی از این موضوع در راستای منافع خود هستند. البته که این رویکرد آن ها به هیچ عنوان جدید هم نیست و سال هاست که آن ها با رویکردهای اینچنینی سعی در وارونه جلوه دادن واقعیت ها به ضرر مردم ایران داشته و دارند.

دوم اینکه حتی پس از شهادت شهید رئیسی نیز شاهد بوده ایم که جریان های رسانه ای معاند با ایران، به حملات خود به این شهید بزرگوار ادامه می دهند و سعی در تخطئه شخصیت ایشان دارند. آیت الله رئیسی در سال های اخیر همواره یکی از اهداف و محورهای اصلی حملات رسانه ای و تبلیغاتی جریان های مخالف با انقلاب اسلامی بوده است. جالب است که برخی از رسانه های معاند و البته صهیونیست ها از شهادت رئیس جمهور فقید کشورمان ابراز خوشحالی می کنند و آن را یک رویداد مثبت برای خود و منافعشان ارزیابی می کنند.

موضوعی که نشان می دهد تا چه اندازه وجود و فعالیت های آیت الله رئیسی، برای این جریان و گروه ها مضر بوده و برای آن ها ایجادکننده چالش بوده است. از این منظر، مظلومیت آیت الله رئیسی پس از شهادتشان بیش از پیش آشکار شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه