English

سیدحسن نصرالله فردا در مراسم سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس سخنرانی می‌کند

دفتر روابط عمومی حزب‌الله لبنان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: به علت ابتلای سید حسن نصرالله به آنفلوانزا سخنرانی لغو شد و وی روز سه‌شنبه ۳ ژانویه در مراسم سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس در ساعت ۱۸ به وقت لبنان سخنرانی خواهد کرد.

سیدحسن نصرالله فردا در مراسم سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس سخنرانی می‌کند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از میدل ایست نیوز، روز جمعه قرار بود "سیدحسن نصرالله" یک سخنرانی داشته باشد اما دفتر روابط عمومی حزب‌الله لبنان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که به علت ابتلای وی به آنفلوانزا این سخنرانی لغو شده و وی روز سه‌شنبه ۳ ژانویه در مراسم سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس در ساعت ۱۸ به وقت لبنان سخنرانی خواهد کرد.

طبیعتا انتشار این بیانیه بازار گمانه‌زنی‌ها و شایعات را هم داغ کرد و نشریه اسرائیلی «جروزالم پست» با انتشار گزارشی نوشت که «بر اساس اطلاعات وارده از لبنان و عربستان، سیدحسن نصرالله به سکته مغزی دچار شده و در بخش مراقبت ویژه به سر می‌برد».

استناد این نشریه به توئیت یک روزنامه‌نگار عربستانی به نام «حسین الجاوی» بود که مدعی شد نصرالله برای دومین بار سکته قلبی کرده و در بیمارستان النبی الاعظم بیروت بستری شده است.

پایگاه عبری «حدشوت حموت» هم با انتشار خبری نوشت که وضعیت سلامتی سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان وخیم است و مدعی شد که وی کرونا یا آنفلوانزا گرفته و هم‌اکنون هشیاری ندارد و به دستگاه اکسیژن وصل شده است.

در پی این شایعه‌پردازی، «جواد نصرالله» پسر سیدحسن نصرالله این شایعات را تکذیب و با انتشار توئیتی تأکید کرد که اندکی پیش با پدرش تلفنی گفت‌وگو کرده و حال وی رو به بهبود است.

 

 

بیشتر بخوانید:

لغو سخنرانی دبیر کل حزب‌الله به علت ابتلا به بیماری

سیدحسن نصرالله بمناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی سخنرانی خواهد کرد

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی