English

نیکی هیلی:

ایران به لطف جو بایدن دیگر هراسی از آمریکا ندارد

سفیر اسبق آمریکا در سازمان ملل گفت: «به لطف جو بایدن، ایران دیگر هراسی از آمریکا ندارد. در حالی که آن‌ها به نیرو‌های آمریکا در سوریه حمله می‌کنند و یا کارکنانمان در یمن را گروگان می‌گیرند ما کنار ایستاده‌ایم.

ایران به لطف جو بایدن دیگر هراسی از آمریکا ندارد

به گزارش خبرگزاری موج، نیکی هیلی ، سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل در پیامی توییتری در واکنش به ادعای یک رسانه آمریکایی مبنی بر حمله نیرو‌های انصارالله یمن به ساختمان سفارت آمریکا در صنعا و دستگیری شماری از کارکنان این مرکز، اعلام کرد ایران دیگر هراسی از آمریکا ندارد.

سفیر اسبق آمریکا در سازمان ملل در این پیام نوشت: «به لطف جو بایدن، ایران دیگر هراسی از آمریکا ندارد. در حالی که آن‌ها به نیرو‌های آمریکا در سوریه حمله می‌کنند و یا کارکنانمان در یمن را گروگان می‌گیرند ما کنار ایستاده‌ایم. آمریکا بهتر از این است.»

نیکی هیلی درباره ادعای حمله به سفارت آمریکا در صنعا و چگونگی ارتباط آن با ایران توضیحی نداده است.

در حالی که رسانه‌های آمریکایی از نیرو‌های انصارالله به عنوان «نیرو‌های تحت حمایت ایران» یاد می‌کنند، شبکه خبری بلومبرگ برای اولین‌بار روز سه‌شنبه مدعی شد که دست‌کم ۲۵ نفر از کارکنان یمنی سفارت آمریکا در صنعا و «آژانس آمریکا برای توسعه بین‌المللی» دستگیر شده‌اند. پنجشنبه پایگاه واشنگتن‌فری‌بیکن نیز این ادعا را بار دیگر مطرح کرد.

این در حالی است که مایک پمپئو، وزیر خارجه سابق آمریکا نیز با تکرار گزافه‌گویی‌های مقامات آمریکایی درباره ایران از دولت بایدن خواست از ادغام ایران در جامعه جهانی جلوگیری کند.

سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل روز دوشنبه گذشته نیز به شدت از رویکرد دولت بایدن و حزب دموکرات در قبال برنامه هسته‌ای ایران انتقاد و اعلام کرد: باید گزینه‌های سختگیرانه‌تری را در مقابله با تهران انتخاب کنیم، ولی بایدن ظاهراً می‌خواهد دوباره به توافقنامه برجام بازگردد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه