English

سازمان ملل متحد در بحبوحه شیوع کرونا درخواست کرد:

اسرائیل زندانیان فلسطینی آسیب پذیر در برابر کرونا را آزاد کند

سازمان ملل متحد از رژیم اشغالگر قدس درخواست کردتا هر چه سریع نسبت به آزاد کردن آن دسته از زندانیان فلسطینی که در برابر ویروس کرونا آسیب پذیرند، اقدام کند.

اسرائیل زندانیان فلسطینی آسیب پذیر در برابر کرونا را آزاد کند

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج به نقل از ینی شفق، گروهی از کارشناسان حقوق بشر سازمان ملل متحد از رژیم صهیونیستی درخواست کردند تا هرچه سریع تر نسبت به آزاد کردنِ آن دسته از اسرا فلسطینی که در برابر ویروس کرونا آسیب پذیر هستند و از بیماری های زمینه ای رنج می برند، اقدام کند.

کارشناسان سازمان ملل متحد گفته اند: زنان، کودکان و افراد سالمند و بیمار، هر چه سریع تر باید از زندان های اسرائیلی آزاد شوند و این رژیم نباید در برابر آن ها هیچ گونه تبعیضی را به اجرا گذارد.

در شرایط فعلی حدودا 4520 فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی در بازداشت به سر می برند که در میان آن ها 183 کودک، 43 زن و 700 اسیر دیگر که از بیماری های زمینه ای رنج می برند، حضور دارند. 

کارشناسان حقوق بشر سازمان ملل متحد گفته اند: تمامی افراد مذکور در برابر ویروس کرونا آسیب پذیر هستند و هر چه سریع تر و بدون هر گونه قید و شرطی باید اآزاد شوند. 

رژیم اشغالگر قدس در روزهای گذشته صدها زندانی را از زندان های خود به دلیل شیوع ویروس کرونا آزاد کرده است. با این حال، تاکنون هیچ فلسطینی از زندان های رژیم صهیونیستی آزاد نشده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه