English

مراسم تحلیف اشرف غنی به تعویق افتاد

قرار بود مراسم تحلیف اشرف غنی ساعت ۹ صبح به وقت محلی برگزار شود. حالا صدیق صدیقی، سخنگوی ریاست جمهوری در توئیتی اعلام کرد این مراسم ساعت یک بعد از ظهر برگزار خواهد شد.

مراسم تحلیف اشرف غنی به تعویق افتاد

به گزارش خبرگزاری موج، مقام‌های کاخ ریاست جمهوری افغانستان اعلام کردند: امروز دوشنبه محمد اشرف غنی ، رییس جمهور افغانستان و عبدالله عبدالله، رئیس اجرایی افغانستان هر دو مراسم تحلیف "ریاست جمهوری" را انجام می‌دهند.

منابعی در ریاست اجرایی افغانستان شب گذشته مدعی شده بودند که به میانجگری نماینده آمریکا، مراسم تحلیف هر دو به تعویق افتاده است اما صبح امروز هر دو تیم از آمادگی برای تحلیف خبر دادند.

شهر کابل امروز تعطیل رسمی است. در تمام شهر تدابیر شدید امنیتی برقرار است و مسیرهای منتهی به ارگ ریاست جمهوری و قصر سپیدار به روی رفت و آمد عمومی بسته است.

قرار بود مراسم تحلیف اشرف غنی ساعت ۹ صبح به وقت محلی برگزار شود. حالا صدیق صدیقی، سخنگوی ریاست جمهوری در توئیتی اعلام کرد این مراسم ساعت یک بعد از ظهر برگزار خواهد شد. او دلیل این تاخیر را مشخص نکرده است.

شاه حسین مرتضوی، مشاور فرهنگی ریاست جمهوری افغانستان به بی‌بی‌سی گفت مراسم تحلیف غنی قرار است با حضور بیش از چهار هزار مهمان برگزار شود.

به گفته او، سفیران کشورهای خارجی در افغانستان، نماینده‌های موسسات بین‌المللی و سازمان ملل متحد از مهمانان این برنامه‌اند.

ریاست اجرایی افغانستان نیز بعد از تاخیر در مراسم ارگ ریاست جمهوری، اعلام کرد که مراسم تحلیف عبدالله نیز برای چند ساعت به تعویق افتاده است.

امید میثم، معاون سخنگوی ریاست اجرایی افغانستان گفت مراسم تحلیف عبدالله عبدالله  در قصر سپیدار برگزار خواهد شد.

به گفته وی، شماری از مهمان‌های این برنامه نیز به محل برگزاری مراسم رسیده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی