English

کرملین:

امیدواریم نیروهای ما با ارتش ترکیه در سوریه درگیر نشوند

سخنگو کاخ کرملین در اظهار نظری گفته است: روسیه امیدوار است نیروهای روس مجبور به درگیری با ارتش ترکیه در خاک سوریه نشوند.

امیدواریم نیروهای ما با ارتش ترکیه در سوریه درگیر نشوند

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج به نقل از رویترز، روز سه شنبه(13 اسفندماه)، کاخ کرملین اعلام کرد روسیه امیدوار است که خطرِ برخورد نیروهای ارتش روسیه با نظامیان ارتش ترکیه در خاک سوریه تا جای ممکن کاهش یابد و روسیه مجبور به تقابل نظامی با ترکیه نشود.

این اظهار نظر کرملین در شرایطی انجام شده که نیروهای مقاومت و ارتش سوریه به تازگی شهر استراتژیک سراقب را از چنگال تروریست ها در استان ادلب آزاد کردند. وزارت دفاع روسیه اعلام کرده است: پلیس نظامی روسیه نیز وارد شهر سراقب شده است.

قرار است ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در پنجشنبه هفته جاری در مسکو و با محوریت مساله ادلب با یکدیگر دیدار و گفتگو کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • Meysamgh

    اگرایران به تجاوزترکیه درخاک سوریه واکنشی نشان ندهدنشانه ی ضعف ماست دربرابرآمریکااز زمانی که سرداربزرگمان را شهید کردند ایران در مسائل خاورمیانه دخالت نمیکند نباید این روند ادامه پیداکند چونکه درآینده نه چندان دور به مشکل بزرگی برخواهدخوردکه دیگر جایی برای حل این مسائل باقی نمی ماند

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه