English

وزیر خارجه روسیه:

معامله قرن، یکجانبه و کاملا به نفع اسرائیل است

وزیر خارجه روسیه در اظهار نظری طرح صلح پیشنهادی رئیس جمهور آمریکا موسوم به معامله قرن را یکجانبه و در راستای منافع رژیم صهیونیستی ارزیابی کرد.

معامله قرن، یکجانبه و کاملا به نفع اسرائیل است

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج به نقل از ینی شفق، روز دوشنبه(28 بهمن ماه)، سرگی لاوروف وزیر خارجه روسیه در اظهار نظری اعلام کرد: "معامله قرن" که از سوی دونالد ترامپ مطرح شده، کاملا یکجانبه و در راستای منافع اسرائیل است. لاوروف طرح صلح پیشنهادی ترامپ را ناقض حقوق بین الملل نیز معرفی کرده است. 

سرگی لاوروف در مصاحبه با روزنانه ایتالیایی "لا استامپا" گفته است: طرح هایی نظیر معامله قرن کمکی به یافتن راه حل جهت حل بحران منازعه میان فلسطین و اسرائیل نمی کنند. ترامپ در بطن طرح خود هیچ توجهی به حقوق فلسطینی ها نکرده است.

بسیاری از ناظران و تحلیلگران و همچنین مقام های فلسطینی به صورت متفق القول معامله قرن را محکوم کرده و آن را توطئه دولت ترامپ با هدف تضعیف فلسطینی ها توصیف کرده اند. 

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در تاریخ 28 ژانویه سال جاری میلادی، در شرایطی که در کنارِ نخست وزیر رژیم صهیونیستی قرار داشت از طرح صلح پیشنهادی خود موسوم به معامله قرن، پرده برداری کرد. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه