English

سخنرانی دبیر کل حزب الله لبنان آغاز شد

دبیر کل حزب الله لبنان به مناسبت هفتمین روز شهادت سپهبد قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس به ایراد سخنرانی می پردازد.

سخنرانی دبیر کل حزب الله لبنان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری موج، دبیر کل حزب الله لبنان در مراسم هفتم شهید سپهبد قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس معاون حشدالشعبی عراق به ایراد سخنرانی می پردازد. 

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانی در مراسم هفتم شهید سپهبد قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس جانشین سابق فرمانده نیروهای داوطلب مردمی عراق گفت: ما در هفته‌ای که گذشت در بسیاری از کشورها از عراق تا یمن و فلسطین و سوریه از اقدامات قاسم سلیمانی شنیدیم به ویژه آنانی که با این شهید در ارتباط بودند و به خوبی می‌دانستند که چه برای آنها انجام داده است و چگونه آنها را حمایت کرده است تا به مردم خود و به جهان بگویند که این شهید بزرگ چه اقداماتی انجام داده است.

وی افزود: وظیفه ما تشکر از آنچه شهیدان با جانفشانی خود انجام داده و در رأس آنها شهید سپهبد قاسم سلیمانی است. از زمانی که حاج قاسم را می‌شناختیم رابطه برادری بوده است. حاج قاسم در رابطه اش با مقاومت با شادی ما شاد می‌شد و با غم ما محزون می‌شد و همواره به نزد ما می‌آمد.

نصرالله بیان کرد: یکی از دلایل کمیت کمی و نوعی در فعالیت مقاومت در اواخر دهه نود که به پیروزی سال ۲۰۰۰ انجامید اقدام و اهتمام حاج قاسم سلیمانی بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه