English

محمد علی الحوثی:

تاخیر در پاسخ به حمله آمریکا به نفع ایران نیست

رییس کمیته عالی انقلاب یمن در توییتی نوشت: ایران با توجه به امکاناتی که دارد از پاسخ ناتوان نیست اما تأخیر در این پاسخ به نفع ایران نیست.

تاخیر در پاسخ به حمله آمریکا به نفع ایران نیست

به گزارش خبرگزاری موج،  محمد علی الحوثی ، رییس کمیته عالی انقلاب یمن در خصوص هرگونه تاخیر در پاسخ به اقدام اخیر آمریکا هشدار داد.

محمد علی الحوثی در توییتر نوشت: ایران با توجه به امکاناتی که دارد از پاسخ ناتوان نیست اما تأخیر در این پاسخ به نفع ایران نیست و حوصله به خرج دادن در پاسخ کمکی به این کشور نمی‌کند. کسی که اولویت‌ها را درک می‌کند اهمیت حرکت عملی سریع و مسوولانه به دور از جنگ لفظی را می‌داند. صلح را انسان‌های ضعیف نمی‌سازند و پیروزی را دست‌های لرزان به دست نمی‌آورند.

توییت محمد علی الحوثی

الحوثی پیشتر نیز در توییتی شهادت «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی سپاه قدس ایران و ابومهدی المهندس جانشین فرمانده الحشد الشعبی را به سران ایران و عراق و ملت‌های این دو کشور تسلیت گفته و اعلام کرده بود، این ترور محکوم است و پاسخ سریع و مستقیم، راه‌حل آن است.

آمریکا بامداد سیزدهم دی ماه (سوم ژانویه) با حمله پهپادی، قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس جانشین فرمانده الحشدالعشبی عراق را در فرودگاه بغداد شهید کرد.

پیکر سردار قاسم سلیمانی شنبه (دیروز) در برخی شهرهای عراق تشییع شد و امروز وارد ایران شد. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه