English

امارات خواستار توافق جدید ایران با قدرت های جهانی شد

وزیر مشاور دولت امارات در امور خارجی در اظهار نظری گفته است: ایران باید بار دیگر با قدرت های جهانی گفتگو کند و توافق جدیدی را با آن ها به امضا برساند.

امارات خواستار توافق جدید ایران با قدرت های جهانی شد

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج به نقل از رویترز، روز یکشنبه(19 آبان ماه)، یک مقام ارشد اماراتی در اظهار نظری گفته است: ایران باید به میز مذاکره با قدرت های جهانی و کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس  بازگردد و توافق جدیدی را که موجب کاهش در تنش های منطقه ای و بهبود اقتصاد ایران خواهد شد، به امضا برساند.

این اظهار نظر انور قرقاش وزیر مشاور دولت امارات در امور خارجی در شرایطی بیان شده که ایران به تازگی گام چهارم کاهش تعهدات هسته ای خود را در پاسخ به بدعهدی طرف های غربی برداشته است. انور قرقاش گفته است: تنش زایی بیش از این در شرایط کنونی، در راستای منافع هیچ کشوری نیست و ما بر این باوریم که شرایط برای اتخاذ دیپلماسی جمعی که راه را برای موفقیت هموار کند، کاملا فراهم است. 

ایالات متحده آمریکا از زمان خروج از برجام ، کارزار فشار حداکثری را بر علیه تهران به راه انداخته است و تحریم های شدیدی را بر علیه این کشور وضع کرده است. در مقابل، ایران نیز اعلام کرده در برابر فشارهای آمریکا، مقاومت را در دستور کار خود قرار می دهد و مذاکره مجددی با طرف های غربی نخواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه