English

یک مقام ارشد نظامی کره شمالی:

آمریکا و کره جنوبی راه حل های جدیدی برای حل مشکلات ارائه کنند

یک مقام ارشد کره شمالی از آمریکا و کره جنوبی خواسته است تا برای حل مسائل و مشکلات شبه جزیره کره، راهکارهای جدیدی را پیشنهاد دهند.

آمریکا و کره جنوبی راه حل های جدیدی برای حل مشکلات ارائه کنند

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج به نقل از رویترز، روز دوشنبه(29 مهرماه)، یک مقام ارشد نظامی کره شمالی گفت: آمریکا و کره جنوبی باید راه حل های جدیدی برای رفع بن بست ایجاد شده در روند حل مشکلات شبه جزیره کره ارائه کنند. وی تاکید کرده: اتخاذ سیاست های خصمانه بر علیه پیونگ یانگ، واکنش شدید این کشور را به همراه خواهد داشت. 

این اظهار نظر اندکی پس از آن انجام می شود که کره شمالی نسبت به پیشرفت های اندک ایجاد شده در روند گفتگوها با واشنگتن، ابراز نارضایتی کرده بود. در ماه جاری، کره شمالی تهدید کرد که با توجه به عدم رفع تحریم ها بر علیه پیونگ یانگ و تشدید فشارها بر این کشور، کره شمالی بار دیگر آزمایش موشک های دوربرد خود را از سرخواهد گرفت. 

کیم هیونگ ریونگ معاون وزیر نیروهای مسلح خلق کره شمالی گفته است: کره شمالی تمام تلاش خود را برای حل مشکلات انجام داده اما آمریکا و کره جنوبی با اقدامات خود، شرایط خطرناکی را در منطقه شبه جزیره کره ایجاد کرده اند.  

علی رغم دیدارهای اخیر کیم جونگ اون رهبر کره شمالی و دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا ، روابط دو طرف رو به بهبودی نرفته است. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه