English

افزایش شمار مجروحین انفجار انبار مهمات در روسیه

وقوع انفجار در یک انبار مهمات ارتش روسیه در سیبری، 12 مجروح و 1 مفقود برجا گذاشته است. تاکنون بیش از 16000 نفر از افرادی که در مجاورت این انبار مهمات قرار داشته اند نیز توسط مقام های مسوول تخلیه شده اند.

افزایش شمار مجروحین انفجار انبار مهمات در روسیه

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج به نقل از آسوشیتدپرس، مقام های روسیه می گویند:وقوع انفجارهای شدید در انبار مهمات یک پایگاه نظامی در سیبری، 12 مجروح و 1 مفقود برجا گذاشته است. 16500 نفر نیز مجبور به رهاکردن خانه و کاشانه خود شده اند.

وزارت امور اضطراری روسیه اعلام کرد: 9533 شهروند روس که در منطقه مجاور محل وقوع انفجار قرار داشته اند توسط مقام های روسیه مجبور به ترک کردن خانه و کاشانه خود شده اند. 7000 نفر دیگر نیز به صورت داوطلبانه و پس از وقوع انفجار، خانه های خود را رها کرده و به سمت مناطق امن تر حرکت کرده اند. محل وقوع انفجار در نزدیکی شهر آشینسک در منطقه کراسنویارسک روسیه بوده است.

مقام های روس پرواز هواپیما از مجاورت محل وقوع انفجار در انبار مهمات ارتش روسیه را به کلی ممنوع کرده اند. ارتش روسیه گفته است: 10 هواپیما و هلی کوپتر سنگین ترابری را برای خاموش کردن آتش به منطقه محل وقوع انفجار اعزام خواهد کرد.

 

بیشتر بخوانید:

آخرین اخبار از انفجار انبار مهمات در روسیه          

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه