English

امیدواری استیون منوشین در مورد حل مشکلات تجاری چین و آمریکا

استیون منوشین وزیر خزانه داری آمریکا گفته است: توافق تجاری احتمالی میان چین و آمریکا، ورای تلاش های پیشین به منظور باز کردن بازار چین به روی شرکت های آمریکایی حرکت خواهد کرد . وی اظهار کرده که دو طرف به دور نهایی مذاکرات، بسیار نزدیک شده اند.

امیدواری استیون منوشین در مورد حل مشکلات تجاری چین و آمریکا

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج به نقل از خبرگزاری رویترز، استیون منوشین وزیر خزانه داری آمریکا گفته است: توافق تجاری احتمالی میان چین و آمریکا، ورای تلاش های پیشین به منظور باز کردن بازار چین به روی شرکت های آمریکایی حرکت خواهد کرد . وی اظهار کرده که دو طرف به دور نهایی مذاکرات، بسیار نزدیک شده اند. 

منوشین که در حاشیه نشست های بهاره صندوق بین الملل پول و بانک جهانی سخن می گفت، اعلام کرده: او و رابرت لیتیزر نماینده تجاری آمریکا ، در هفته آتی 2 تماس تلفنی با لیو هه معاون نخست وزیر چین خواهند داشت. منوشین گفته است:"من فکر می کنم ما به دور نهایی مذاکرات تجاری با چین خیلی نزدیک هستیم". 

منوشین اعلام کرده: "چین و آمریکا در حال مذاکره راجع به توافقی هستند که 7 فصل دارد و مهمترین تغییر در رابطه تجاری دو طرف در طی 40 سال گذشته خواهد بود".

چین و آمریکا به دنبال دست یافتن به توافقی تجاری هستند تا به واسطه آن، به جنگ تجاری گسترده میان خود که آثار مخرب فراوانی را برای اقتصاد جهانی به همراه دارد، پایان بخشند. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه