English

بهانه جدید رژیم صهیونیستی برای بستن کرانه باختری

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که بسته شدن گذرگاه‌های مشترک با نوار غزه در روز سه‌شنبه مصادف با بیست و یکمین انتخابات پارلمان خواهد بود.

بهانه جدید رژیم صهیونیستی برای بستن کرانه باختری

به گزارش خبرگزاری موج، به نقل از الیوم‌السابع،  ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که بسته شدن گذرگاه‌های مشترک با نوار غزه در روز سه‌شنبه مصادف با بیست و یکمین انتخابات پارلمان خواهد بود و تنها اجازه عبور موارد انسانی، پزشکی و استثنایی از کرانه باختری و نوار غزه به قدس و داخل اراضی اشغالی داده خواهد شد.

صهیونیست‌ها قرار است محاصره شدیدی را علیه کرانه باختری اعمال کنند به طوری که گذرگاه‌های مشترک با نوار غزه از نیمه‌شب دوشنبه تا نیمه شب سه‌شنبه به دلیل برگزاری انتخابات کنست بسته خواهند شد.

دانشجولان اسرائیلی از شهرک "سدیروت" واقع در منطقه "غلاف" غزه نیز تظاهراتی را علیه بنیامین نتانیاهو ، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اعتراض به سیاست‌های امنیتی وی در منطقه مقابل نوار غزه در جنوب به راه انداختند.

به گزارش شبکه دو تلویزیون اسرائیل، تظاهرکنندگان عروسکی به شکل و شمائل نتانیاهو در مرکز میدان "هبیما" در شهر تل‌آویو نصب و از طریق آن اعلام کردند که فرصت نتانیاهو برای پیروزی در انتخابات کنست ضعیف است و او شایسته پست نخست‌وزیری اسرائیل نیست.

سه‌شنبه نهم آوریل (۲۰ فروردین) انتخابات عمومی اسرائیل برگزار می‌شود و بنی گانتس ، رئیس پیشین ستاد ارتش رژیم صهیونیستی جدی‌ترین رقیب نتانیاهو در انتخابات آتی این دولت به شمار می‌رود. این دو حریف، در آخرین نظرسنجی‌ها، شانه به شانه هم هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه