English

سوریه، کمک کنندگان بین المللی به این کشور را متهم به دورویی کرد

دولت سوریه، برخی کمک کنندگان بین المللی به این کشور که قول داده اند به سوریه جهت رهایی از خسارات ناشی از جنگ داخلی 8 ساله در این کشور کمک کنند را به دلیل اعمال تحریم بر علیه دولت سوریه، متهم به دورویی کرده است.

سوریه، کمک کنندگان بین المللی به این کشور را متهم به دورویی کرد

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج به نقل از خبرگزاری فرانسه، دولت سوریه، برخی کمک کنندگان بین المللی به این کشور که قول داده اند به سوریه جهت رهایی از خسارات ناشی از جنگ داخلی 8 ساله در این کشور کمک کنند را به دلیل اعمال تحریم بر علیه دولت سوریه، متهم به دورویی کرده است. 

کمک کنندگان بین المللی به سوریه تحت رهبری اتحادیه اروپا، هفته قبل در بروکسل بلژیک تشکیل جلسه داده و تعهد دادند تا 7 میلیارد دلار دلار برای غیرنظامیان آسیب دیده از جنگ سوریه، در سال 2019 هزینه کنند. با این حال، قدرت های اروپایی تاکید کرده اند که قبل از تزریق این کمک های مالی برای بازسازی سوریه، یک فرآیند صلح با محوریت سازمان ملل متحد باید اجرا شود. بشار اسد رئیس جمهور سوریه بر اساس این طرح ملزم به ترک قدرت نخواهد شد.

یک منبع در وزارت خارجه سوریه گفته است:"دورویی گفتمان برخی مقام های حاضر در کنفرانس بروکسل هم مضحک است و هم مایه خشم و عصبانیت". این منبع افزوده است:"اقدام اتحادیه اروپا در تحریم سوریه، اعتبار این نهاد در طرح ادعاهایش مبنی بر کمک به غیرنظامیان سوری و پایان بخشیدن به رنج های آن ها را شدیدا زیر سوال برده است". 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه