English

نامزد جمال خاشقجی:

من به دنبال ترویج ارزش های جمال خاشقجی هستم

نامزد جمال خاشقجی روزنامه نگار مشهور عربستانی که در کنسولگری عربستان در استانبول به قتل رسید، در جریان نشستی در پارلمان اروپا شرکت کرد و به دفاع از ارزش هایی پرداخت که همسرش در راه آن ها کار می کرده است.

من به دنبال ترویج ارزش های جمال خاشقجی هستم

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج به نقل از خبرگزاری آناتولی، نامزد جمال خاشقجی روزنامه نگار مشهور عربستانی که در کنسولگری عربستان در استانبول به قتل رسید، در جریان نشستی در پارلمان اروپا شرکت کرد و به دفاع از ارزش هایی پرداخت که همسرش در راه آن ها کار می کرده است. 

خدیجه چنگیز گفته است:"من صرفا به این دلیل که نامزد جمال خاشقجی بودم در این مکان حضور ندارم، بلکه برای ارزش هایی اینجا هستم که وی برای آن ها مبارزه می کرد و آن ها را برای مردم کشور خود و جهان عرب می خواست". 

وی افزوده است:"امیدوارم حضور من در پارلمان اروپا به اعمال تحریم های بیشتر به رژیم عربستان سعودی که اعتراف کرده خاشقجی در کنسولگری این کشور در استانبول به قتل رسیده اما هرگونه مشارکت در این واقعه را رد می کند، منجر شود". پیر آنتونیو پانزری یکی از نمایندگان پارلمان اروپا گفته است:"پارلمان اروپا نسبت به پیشرفت هایی که تاکنون در مورد پرونده قتل جمال خاشقجی حاصل شده چندان راضی نیست". 

وی افزوده:"جدای از پیوندهای اقتصادی با ریاض، ما اجازه نخواهیم داد دولت عربستان از مجازات قتل جمال خاشقجی فرار کند".   

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه