English

اسرائیل مانع از بازدید شورای امنیت از مناطق فلسطینی شد

اسرائیل با سفر هیاتی از شورای امنیت برای بازدید از قلمروی که فلسطینیان به دنبال تشکیل دولت در آن هستند مخالفت کرده است. این خبر از سوی برخی دیپلمات های فعال در سازمان ملل متحد اعلام شده است.

اسرائیل مانع از بازدید شورای امنیت از مناطق فلسطینی شد

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج به نقل از آسوشیتدپرس، اسرائیل با سفر هیاتی از شورای امنیت برای بازدید از قلمروی که فلسطینیان به دنبال تشکیل دولت در آن هستند مخالفت کرده است. این خبر از سوی برخی دیپلمات های فعال در سازمان ملل متحد اعلام شده است.

هفته گذشته، شورای امنیت به رئیس دوره ای خود که سفیر گینه استوایی است ماموریت داد با طرف های اسرائیلی و فلسطینی برای سفر هیاتی از اعضای شورای امنیت رایزنی کند. سفیر فلسطین ریاض منصور بالافاصله به این درخواست پاسخ مثبت داد و گفت سفر هیات شورای امنیت، از منظر فلسطین با خوشبینانه ترین و مثبت ترین حالت ارزیابی می شود.

با این حال،  منصور العتیبی سفیر کویت در سازمان ملل گفته: سفیر گینه استوایی در سازمان ملل اعلام کرده اسرائیل به کل با سفر هیات شورای امنیت به سرزمین های فلسطینی مخالفت ورزیده است. این اقدام اسرائیل در شرایطی انجام شده که پیشتر دنی دنون سفیر اسرائیل در سازمان ملل گفته بود اسرائیل از سفر اعضای سازمان ملل به اسرائیل کاملا استقبال می کند. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی