English

مادورو برای گفتگو با مخالفان اعلام آمادگی کرد

روز چهارشنبه(10 بهمن ماه)، نیکلاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا در گفتگو با خبرگزاری روسی ریانووستی از آمادگی خود برای گفتگو با اپوزیسیون و مخالفان سیاسی خبر داده است. ونزوئلا در روزهای اخیر درگیر بحران سیاسی بوده است.

مادورو برای گفتگو با مخالفان اعلام آمادگی کرد

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج به نقل از آسوشیتدپرس، نیکلاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا نسبت به گفتگو با اپوزیسیون و گروه های مخالف سیاسی در ونزوئلا اعلام آمادگی کرده است.

این موضع مادورو در جریان مصاحبه روز چهارشنبه(10 بهمن ماه) وی با خبرگزاری روسی ریانووستی و در شرایطی اعلام شده است که ونزوئلا در روزهای اخیر درگیر بحران شدید سیاسی بوده است. رهبر مخالفان ونزوئلا خوان گوآیدو هفته قبل خود را رئیس جمهور موقت ونزوئلا خوانده است و از مردم خواسته تا با تظاهرات خیابانی در روز چهارشنبه، حاکمیت مادورور  را به چالش بکشند.

مادورو در گفتگو با ریانووستی اعلام کرده که حاضر است برای صلح در ونزوئلا و همچنین برای آینده این کشور با اپوزیسیون ونزوئلا دیدار و گفتگو کند. مادور گفته است که گفتگوها می تواند با میانجی گری کشورهای خارجی تسهیل شود.

روسیه یکی از متحدان نزدیک دولت مادورو است و پیشنهاد داده تا میانجی گری میان دولت ونزوئلا و مخالفان این کشور را انجام دهد. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه