English

مبلغ تسهیلات طرح "رفاه کالا و خدمات" بانک رفاه کارگران افزایش یافت

با هدف حمایت از تولید ملی و اشتغالزایی، مبلغ تسهیلات طرح "رفاه کالا و خدمات" بانک رفاه کارگران به یک میلیارد و 500 میلیون ریال افزایش یافت.

مبلغ تسهیلات طرح "رفاه کالا و خدمات" بانک رفاه کارگران افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، این تسهیلات بدون نیاز به سپرده‌گذاری و ایجاد میانگین حساب به متقاضیان واجد شرایط در راستای خرید اقساطی کالاهای تولید داخل از شرکت‌های تولیدی و توزیعی مانند: لوازم خانگی، اداری، مبلمان، اثاثیه و ... پرداخت می‌شود.

بر اساس این گزارش، تمامی کسانی که حقوق خود را از بانک رفاه کارگران دریافت می‌کنند و همچنین مشتریان اختصاصی این بانک و کارکنان و اقوام درجه یک آنان (اقوام درجه یک شامل: پدر، مادر، همسر، خواهر، برادر و فرزند)، جامعه هدف این طرح را تشکیل می‌دهند.

از جمله اهداف این طرح می‌توان به کمک به ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی، حمایت از اقشار کم‌درآمد به ویژه بازنشستگان و مستمری‌بگیران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی و سایر حقوق‌بگیران جامعه از طریق تسهیل دریافت تسهیلات و.... اشاره کرد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر، به شعب بانک رفاه کارگران در سراسر کشور مراجعه و یا با مرکز ارتباط با مشتریان این بانک(فراد) با شماره 8525 -021 تماس حاصل کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه