English

در استان چهارمحال و بختیاری؛

پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات ساخت مسک

14 هزار و 272 میلیارد ریال تسهیلات برای ساخت واحدهای طرح نهضت ملی و پیشرفت 90 درصدی برخی پروژه‌های کلان در استان چهار محال و بختیاری پرداخت شد.

پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات ساخت مسک

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک مسکن ، فریبرز معصومی با اشاره به استفاده تمام ظرفیت و توان در اقدام جهادی برای تامین مالی و پرداخت تسهیلات پروژه‌های نهضت ملی سازمانهایی از جمله « وزارت راه و شهرسازی»، «بنیاد مسکن انقلاب اسلامی»، «ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره)» و همچنین خود «مالکین حقیقی» افزود: تا تاریخ 13 دی ماه سال جاری قرارداد چهار هزار و 853 واحد (با احتساب نهضت ملی مسکن روستایی) منعقد شده است.

همچنین معرفی‌شدگان طرح نهضت ملی مسکن به مدیریت شعب استان در کل 841 پروژه به تعداد پنج هزار و 538 واحد است که از این تعداد 741 پروژه به تعداد چهار هزار و 853 واحد (بدون احتساب نهضت ملی مسکن روستایی) به انعقاد قرارداد منجر شده است و بقیه در حال معرفی و عقد قرارداد هستند.

به گفته مدیر شعب چهارمحال ‌و بختیاری، بیشترین پیشرفت پروژه‌ها در شهرهای «شهرکرد»، «بروجن» و «لردگان» است. همچنین در بعضی از پروژه‌های خود مالک و گروه‌های ساخت و روستایی صد درصد پیشرفت و تحویل واحد مسکونی داشته‌ایم.

معصومی طولانی شدن روند تخصیص زمین و مشکل تامین آورده مردمی را از مهم‌ترین چالش‌های سازندگان در استان دانسته و ادامه داد: با ایجاد راهکارهایی از قبیل اخذ مجوزهای موردی به منظور تسهیل کار از جمله پرداخت سهم‌الشرکه علی‌رغم عدم انجام کل فونداسیون‌ها، تسریع در انجام امور ارزیابی، انعقاد و پرداخت تسهیلات در کوتاه‌ترین زمان ممکن و همچنین تلاش همکاران در جهت پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن پروژه ها با سرعت بیشتر تکمیل و آماده بهره برداری می‌شود.

به گفته مدیر شعب چهارمحال ‌و بختیاری، به دنبال درخواست‌های مکرر متقاضیان و متولیان بخش مسکن، بانک مسکن استان چهار محال و بختیاری علاوه بر انجام تعهدات قبلی و پرداخت متمم، تعداد هزار و 250 واحد مازاد بر سهمیه را تقبل کرده و در حال انعقاد قرارداد و پرداخت تسهیلات است که با‌توجه به اجرای کامل تعهدات و پرداخت تسهیلات مازاد بر سهمیه استانی، بارها مدیر شعب و همکاران از سوی استاندار و سازمان‌های متولی بخش مسکن مورد قدردانی قرار گرفته‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه