English

قیمت تدریس خصوصی زبان فرانسه

موسسه دنیای زبان به عنوان مرکز آموزش خصوصی زبان فرانسه و زبان‌ های زنده جهان فعالیت می کند. اساتید ما تحصیل‌ کرده و با تجربه، با رتبه ‌های برتر در کلیه مراحل از مبتدی تا پیشرفته، جهت آمادگی آزمون ‌های DAIF و DEIF و همچنین مهاجرت، آموزش های لازمه را ارائه می دهد.

قیمت تدریس خصوصی زبان فرانسه
به گزارش خبرگزاری موج

، مؤسسه دنیای زبان، با بیش از 23 سال تجربه  در عرصه آموزش زبان فرانسه، به صورت فشرده و با توجه به نیازهای فردی زبان ‌آموزان، آموزش خصوصی زبان فرانسه را ارائه می دهند.

این موسسه با استفاده از مدرسان با تحصیلات بالا و برجسته و دوره دیده در کشور فرانسه، زبان آموزان را آماده برای آزمون‌ های TCF و DELF را از سطح A1 تا B2 برای فرانسه و کانادا می کنند.

این موسسه به عنوان مرکز آموزش خصوصی زبان فرانسه و زبان‌ های زنده جهان فعالیت می کند. اساتید ما تحصیل‌ کرده و با تجربه، با رتبه ‌های برتر در کلیه مراحل از مبتدی تا پیشرفته، جهت آمادگی آزمون ‌های DAIF و DEIF و همچنین مهاجرت، آموزش های لازمه را ارائه می دهد.

 

زبان فرانسه

 

یادگیری زبان فرانسه چه اهمیتی دارد؟

در حال حاضر، بیشتر افراد زبان فرانسه را به عنوان زبان دوم محبوب‌ ترین زبان ( به عنوان زبان دوم خود یا زبان دوم غیرمادری ) شناخته ‌اند.

بر اساس تحلیلی انجام شده از افرادی که به زبان فرانسه صحبت می کنند،  نشان می دهد که این زبان با حدود 280 میلیون صحبت کننده، در رده پنجم جهان قرار دارد. در ایران همچنین، علاقه ‌مندان به یادگیری زبان فرانسه جایگاه دوم با بیشترین تعداد را در میان زبان‌ های خارجی به خود اختصاص داده است.

آموزش خصوصی زبان فرانسه انتخابی است که توجه بسیاری از زبان ‌آموزان را به خود جلب کرده است. اکنون برخی از افراد ترجیح می ‌دهند به همراه کلاس ‌های عمومی زبان انگلیسی، به کلاس خصوصی زبان فرانسوی نیز بپردازند.

هر چند که توصیه می شود هنگام یادگیری صرفا روی یک زبان تمرکز شوید، اما توانایی ‌ها و استعداد های افراد در یادگیری متفاوت است. اگر تمایل به یادگیری زبان فرانسه دارید، تدریس خصوصی این زبان یکی از بهترین گزینه ‌ها برای شماست.

اکثر زبان آموزان بر این باورند که یادگیری بزبان فرانسته نسبت به انگلیسی راحت تر است و سختی های کمتری دارد.

 

فرانسوی

 

یادگیری خصوصی زبان فرانسوی چه ویژگی هایی دارد؟

کلاس‌ های تدریس خصوصی زبان فرانسوی باید با ارائه استاندارد های بی ‌نظیری همراه باشند:

  1. انعطاف ‌پذیر بودن کلاس ها: زمان کلاس ها بر اساس وضعیت زبان آموز و استاد تنظیم می شود.
  2. استفاده از متدهای روز: استادان و معلمان از متد های جدید و به ‌روز برای تدریس زبان فرانسوی به کودکان، نوجوانان، و بزرگسالان استفاده می کند.
  3. آشنایی با نرم‌ افزار های بروز: مدرسان اطلاعات کاملی در زمینه نرم ‌افزارهای آموزشی جدید دنیا دارند، زیرا اپلیکیشن‌ های زبان فرانسوی امروزی به ‌عنوان یکی از ابزارهای اصلی در فرآیند یادگیری محسوب می‌شوند.
  4. تاکید بر همه چهار مهارت: هر متد درسی باید تسلط بر تمام مهارت ‌ها (شنیداری، گفتاری، خواندن، و نوشتاری) را در برگیرد. یادگیری این چهار مهارت می تواند پیشرفت زبان آموز را سریع تر کند.
  5. آگاهی از فرهنگ فرانسه: مدرسان اطلاعات کافی در زمینه زبان و فرهنگ فرانسه دارند چون می توانند اطلاعاتی در مورد نحوه زندگی و فرهنگ آن جا را نیز به زبان آموز منتقل کنند . به عنوان مثال، درک عمیق از عادات قهوه ‌خوری می‌ تواند به یادگیری و مکالمه موضوعات مرتبط با آن کمک کند.

هزینه تدریس خصوصی زبان فرانسوی چه قدر است؟

با توجه به اختصاصی بودن کلاس ‌ها و استفاده از مدرس خصوصی زبان فرانسه در این موسسه، هزینه‌ های این کلاس‌ ها نسبت به دیگر مراکز آموزشی بیشتر است. برای اطلاع از هزینه‌ های کلاس‌ های خصوصی موسسه دنیای زبان، بهتر است با کارشناسان این موسسه تماس بگیرید و اطلاعات لازم را دریافت کنید.

یک نکته مهم که موسسه دنیای زبان را از دیگر موسسه ها متفاوت می کند، امکان پرداخت شهریه به صورت اقساطی است. این ویژگی باعث ارتقاء موسسه دنیای زبان نسبت به دیگر مراکز یادگیری زبان شده است. "شهریه به صورت کاملا اقساطی تا پایان دوره پرداخت می‌شود."

در چهارچوب آموزش مکالمه تضمینی، به منظور ایجاد اعتماد شما عزیزان به روند آموزشی، شهریه به صورت اقساط تا پایان دوره پرداخت می ‌شود. زبان‌آموز تا سه جلسه اول حق دارد استاد خود را تغییر دهد، و در صورت عدم رضایت تا سه جلسه اول، موسسه ملزم به بازگشت کل مبلغ شهریه می‌باشد.

پرداخت هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل، محل کار و یا آموزشگاه یکسان است و تفاوت قیمت ندارد.

 

زبان

مربیان دنیای زبان چگونه تدریس می کنند؟

موسسه آموزشی دنیای زبان آماده است تا خدمات خود را به شما عزیزان در دو حالت آنلاین و حضوری ارائه دهد. نوع تدریس به دلخواه شماست، به راحتی می‌ توانید با توجه به شرایط خود، یکی از این دو روش را انتخاب کرده و به یادگیری زبان انگلیسی بپردازید.

سخن آخر

یکی از بزرگترین و محبوب ترین موسساتی که در زمینه تدریس زبان های خارجی فعالیت می کند دنیای زبان است. در موسسه دنیای زبان شما می توانید هر نوع زبان خارجی که مدنظر دارید را انتخاب کنید و شروع به یادگیری آن کنید.

اساتیدی که در این موسسه مشغول به کار هستند و زبان های مختلفی را تدریس میکنند از درجه علمی بالایی برخوردار اند و با تجربه نیز هستند که زبان آموزان می توانند به کمک این اساتید در کمترین زمان ممکن به اهداف خود برسند و زبان مورد نظر خود را به خوبی یاد بگیرند و در امتحانات بزرگ شرکت کنند نمره خوبی کسب کنند.

البته از لحاظ مکانی و زمانی هم در این موسسه محدودیت خاصی وجود ندارد یعنی زبان آموزش بسته به زمان و موقعیت مکانی که دارد کلاس های خود را انتخاب کند. یعنی هم نسبت به توافقی که شکل میگیرد کلاس می تواند در محلی که زبان آموز مدنظر دارد تشکیل شود.

حتی می توان بسته به شرابط زبان آموز کلاس ها را به صورت مجازی نیز برگزار کرد. به همین دلیل محدودیت زمانی هم وجود ندارد و اگر به دلیل کار، دانشگاه و ... تایم زبان آموزش در مواقع صبح یا ظهر خالی نبود بعد از ظهر و عصر ها هم می توان کلاس ها را برگزار کرد.

از این رو دیگر جای هیچ بهانه ای و نگرانی وجود ندارد زیرا این موسسه هر نوع شرایطی را برای فراگیری زبان فراهم میکند، پس می توانید در صورت داشتن هر گونه سوال با شماره های پشتیبانی تماس بگیرید و حتی می توانید برای مشاوره درباره نحوه تدریس، دیگر مزایای موسسه دنیای زبان و... با تیم پشتیبانی مجرب و حرفه ای دنیای زبان در تماس باشید و راهنمایی های لازمه را دریافت کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه