English

بهترین منابع فیزیک کنکور ۱۴۰۳؛ معرفی ۹ کتاب تست برتر

در این مقاله، ۹ کتاب برتر تست فیزیک را به شما معرفی می‌کنیم؛ این منابع نه‌تنها با ارائه تست‌های متنوع با سطح دشواری مختلف به تقویت مهارت تست‌زنی شما کمک می‌کنند، بلکه پاسخ‌نامه‌های تشریحی کامل نیز دارند. با هدف موفقیت در بخش فیزیک کنکور، این منابع را از دست ندهید.

بهترین منابع فیزیک کنکور 1403؛ معرفی 9 کتاب تست برتر
به گزارش خبرگزاری موج

، بسیاری از دانش‌آموزان باتصور کافی بودن کتاب درسی، از هیچ منبع دیگری برای جمع‌بندی نکته‌های کنکوری فیزیک استفاده نمی‌کنند؛ چه اشتباه بزرگی! انتخاب منابع کنکوری مناسب به‌خصوص در درسی چالش‌برانگیز مانند فیزیک، تاثیر چشمگیری بر نتایج کنکورتان دارد. در این مقاله، ۹ کتاب برتر تست فیزیک را به شما معرفی می‌کنیم؛ این منابع نه‌تنها با ارائه تست‌های متنوع با سطح دشواری مختلف به تقویت مهارت تست‌زنی شما کمک می‌کنند، بلکه پاسخ‌نامه‌های تشریحی کامل نیز دارند. با هدف موفقیت در بخش فیزیک کنکور، این منابع را از دست ندهید.

فیزیک جامع کنکور رشته ریاضی و تجربی خیلی سبز

کتاب فیزیک جامع کنکور خیلی سبز، شامل مطالب درسی فیزیک پایه‌های دهم تا دوازدهم برای رشته‌های تجربی و ریاضی است. در این کتاب‌، هر درس‌نامه به بخش‌های کوچک‌تر تقسیم و پس از هر بخش، تست‌های مرتبط به همان درس ارائه می‌شود. در کتاب فیزیک جامع، تست‌ها به دو دسته کنکوری و تألیفی با پاسخ‌نامه‌های تشریحی تقسیم شده‌اند، تعداد تست‌ها براساس اهمیت مبحث متفاوت و سطح‌بندی آن‌ها از ساده تا دشوار است.

همچنین سوالات کنکوری قدیم با تغییراتی به سبک جدید ارائه شده‌اند. علاوه‌بر این، نکته‌های مهم درس‌ها در کادرهای مشخص و تکنیک‌های خاص حل تست با عنوان «تیز باش» ارائه شده است. قیمت کتاب های خیلی سبز با‌توجه‌به ویژگی‌هایی مانند بولد کردن کلمات کلیدی، استفاده از جدول و نمودار برای توضیح بهتر مفاهیم و ارائه مثال‌های متنوع، مناسب و مقرون‌به‌صرفه است.

فیزیک پایه دهم و یازدهم تجربی و ریاضی میکرو گاج

کتاب فیزیک پایه دهم و یازدهم تجربی و ریاضی میکرو گاج، یکی از جامع‌ترین منابع جمع‌بندی فیزیک برای کنکور است. کتاب میکرو نقره‌ای دو جلد دارد؛ جلد اول شامل ۲۵۵۰ تست طبقه‌بندی‌شده جدید می‌شود که از این تعداد ۱۱۰۰ تست واجب، ۹۰۰ تست تسلط، ۲۵۰ تست آزمون و ۳۰۰ تست برای دستیابی به درصد بالا هستند.

قبل از خرید کتاب گاج از سری میکرو درس فیزیک باید بدانید که جلد دوم حاوی پاسخ‌های تشریحی است. همچنین کتاب با ارجاع مستقیم به منابع طراحی هر تست، به شما کمک می‌کند تا نه‌تنها پاسخ صحیح تست را بیاموزید، بلکه بفهمید هر تست از چه بخشی از مطالب درسی طراحی شده است.

گاج

بهترین منابع فیزیک کنکور

آی کیو فیزیک جامع کنکور گاج

کتاب آی کیو فیزیک جامع کنکور گاج، یکی از بهترین منابع برای یادگیری عمیق فیزیک کنکور است. این کتاب به شما دانش‌آموزان کمک می‌کند تا با مطالعه‌ بانک تست‌های گسترده‌ شامل سوالات تالیفی و سراسری، آمادگی خود برای پاسخگویی به پرسش‌های فیزیک را ارتقا دهید؛ این تست‌ها با درجه‌های سختی متنوعی نوشته شده‌اند تا شما تسلط خود را روی تمامی سطح سؤالات محک بزنید.

یکی از نقاط قوت این کتاب، ارائه‌ پاسخ‌نامه‌های کاملاً تشریحی است که نه‌تنها پاسخ صحیح، بلکه دلیل آن را نیز به شما می‌گوید! کتاب آی کیو فیزیک جامع، مطابق با درجه سختی سوالات کنکور سال‌های اخیر تنظیم شده است و یک منبع غنی و مفید به شمار می‌رود.

فیزیک جامع کنکور رشته ریاضی و تجربی آبی قلم چی

کتاب فیزیک کنکور آبی قلم چی، یک منبع آموزشی شامل مباحث فیزیک دهم، یازدهم و دوازدهم است. در این کتاب، درس‌نامه‌ها از ساده‌ترین مباحث شروع می‌شوند و به‌تدریج به مطالب پیچیده‌تر می‌پردازند. همچنین، در کنار هر مبحث، جدول ارزیابی پیشرفت برای سنجش تسلطتان بر مطالب تعبیه شده است. پس از هر درس‌نامه، تعدادی تست طبقه‌بندی شده از ساده به دشوار شامل سوالات کنکورهای داخلی و بین‌المللی وجود دارد.

نردبام فیزیک جامع کنکور خیلی سبز

کتاب‌های مجموعه نردبام خیلی سبز، منابع آموزشی عالی برای تسلط کامل بر مطالب و پاسخ‌گویی به سؤالات سخت کنکور سراسری هستند. این مجموعه با هدف افزایش تسلط شما دانش‌آموزان، بانک تست جامع با پرسش‌های سخت ولی مطابق با استانداردهای کنکور سراسری، درس‌نامه‌های مختصر و پاسخ‌نامه‌های تشریحی دقیق دارد؛ بنابراین این کتاب‌ها برای یادگیری صفر تا صد مناسب نیستند؛ ولی بهترین منبع برای جمع‌بندی فیزیک قبل از کنکور محسوب می‌شوند.

موج آزمون فیزیک جامع کنکور رشته ریاضی و تجربی الگو

کتاب موج آزمون فیزیک جامع الگو، یک منبع آماده‌سازی و جمع‌بندی مطالب فیزیک کنکوری است. این کتاب شامل آزمون‌های متعدد در قالب سؤالات کوتاه و جامع برای پوشش همه مباحث فیزیک دهم، یازدهم و دوازدهم است. همچنین کتاب آزمون‌های اختصاصی برای هر فصل از کتاب‌درسی دارد و پس از آن دو آزمون جامع برای مرور کامل مطالب ارائه شده‌اند.

علاوه‌بر این، در پایان کتاب، امتحان‌هایی برای ارزیابی کلی مطالب و سه آزمون کنکور سراسری قرار دارند. این کتاب فاقد درس‌نامه است و بر تست‌زنی و ارزیابی تمرکز می‌کند. پاسخ‌نامه‌های تشریحی کتاب، دقیق و کامل هستند و کلیه نکته‌های لازم برای فهم مبحث‌ها و حل سؤالات را توضیح می‌دهند. با ارائه 101 آزمون 10 تستی، آزمون‌های هم‌سطح با کنکور و سؤالات کنکوری، این کتاب یک منبع جامع برای جمع‌بندی مطالب فیزیک محسوب می‌شود.

سه سطحی فیزیک پایه کنکور ریاضی و تجربی قلم چی

کتاب سه سطحی فیزیک پایه کنکور رشته ریاضی و تجربی دهم و یازدهم قلم چی، هیچ‌گونه درس‌نامه یا مطلب آموزشی ندارد؛ بلکه مستقیماً به سراغ تست‌های طبقه‌بندی‌شده در سه سطح نسبتاً دشوار، دشوار و دشوارتر می‌رود. این تقسیم‌بندی منحصربه‌فرد، به شما دانش‌آموزان امکان شروع تست‌زنی براساس سطح فعلی‌تان را می‌دهد.

کلیه سوالات کتاب شناسنامه دارند و براساس آمار استفاده در آزمون‌های استاندارد تنظیم شده‌اند. در پاسخ‌نامه تشریحی، توضیحات دقیق و گام‌به‌گام برای هر سؤال ارائه می‌شود، به‌طوری‌که شما به‌راحتی روش حل پرسش‌های سخت را می‌آموزید. همچنین، وجود تصاویر و شکل‌های مختلف، در فهم بهتر مفاهیم فیزیکی مفید هستند.

جمع‌بندی فیزیک جامع کنکور خیلی سبز

کتاب جمع‌بندی فیزیک کنکور تجربی و ریاضی خیلی سبز، باتوجه‌به چیدمان فصل‌های کتاب‌درسی تنظیم شده است و فهرستی واضح از نام، شماره فصل و صفحه دارد. هر فصل با درس‌نامه‌های خلاصه و کاربردی آغاز می‌شود که مفاهیم کلیدی و نکته‌های کنکوری را پوشش می‌دهد.

وجود تست‌های متعدد بلافاصله پس از درس‌نامه‌ها، به شما در تقویت مهارت‌های تست‌زنی و سنجش میزان یادگیری مطالب کمک می‌کند. تست‌ها براساس اهمیت مباحث در کنکور طراحی شده‌اند و به همراه پاسخ‌نامه‌های تشریحی و کلیدی، توضیحات دقیقی برای هر سؤال ارائه می‌کنند.

کتاب‌های فیزیک سیر تا پیاز گاج

کتاب فیزیک دوازدهم سیر تا پیاز گاج، به‌طورویژه با هدف تسلط کامل بر مفاهیم فیزیک کنکور و امتحانات ترم طراحی شده است. قبل ازخرید کتاب گاج سیر تا پیاز باید با 4 بخش آن آشنا شوید:

  1. فیلم‌های آموزشی
  2. درس‌نامه
  3. پرسش‌های تشریحی
  4. پرسش‌های چهارگزینه‌ای

فیلم‌های آموزشی از راه اسکن QR کد در دسترس هستند و هر فصل را به تعدادی جلسه تقسیم و مطالب و تمرین‌های کتاب‌درسی را به‌صورت کامل تدریس می‌کنند. درس‌نامه‌ها نیز با ارائه مثال‌ها و تست‌ها، تمام نکته‌های درسی را به شما می‌آموزند. بخش پرسش‌های چهارگزینه‌ای نیز شامل تست‌هایی طبقه‌بندی‌شده کنکورهای داخل و خارج از کشور از ساده به دشوار می‌شود. 

 

ماز

بهترین کتاب‌های فیزیک برای جمع‌بندی کنکور

خرید بهترین منابع فیزیک کنکور از ماز مارکت

منابع معرفی شده در این مقاله، مانند کتاب‌های فیزیک جامع کنکور خیلی سبز، نردبام فیزیک جامع، همراه با کتاب‌هایی از قلم چی و الگو، به شما دانش‌آموزان در تقویت مهارت‌های تست‌زنی و درک عمیق مفاهیم کنکوری فیزیک کمک می‌کنند. این کتاب‌ها با ارائه تست‌های متنوع و پاسخ‌نامه‌های تشریحی، منابعی ارزشمند برای موفقیت در کنکور سراسری هستند. باتوجه‌به کمبود زمان جمع‌بندی قبل از کنکور، مدیریت زمان اهمیت ویژه‌ای دارد؛ از‌این‌رو به جای مراجعه حضوری برای تهیه کتاب، با مراجعه به سایت ماز مارکت، کتاب مدنظرتان را با تخفیف ویژه در کمترین زمان ممکن بخرید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه