English

۷ مورد از بهترین سنگ قبرهای موجود در ایران

انتخاب و خرید سنگ مزار برای عزیز از دست رفته، تصمیمی دشوار و احساسی است. در این میان، تنوع جنس، طرح و قیمت سنگ‌ها ممکن است شما را سردرگم کند. تلاش می‌کنیم با ارائه اطلاعات کامل و بررسی تمامی جوانب، شما را در انتخاب سنگ قبر مناسب یاری کنیم.

7 مورد از بهترین سنگ قبرهای موجود در ایران
به گزارش خبرگزاری موج

، 7 مورد از بهترین سنگ مزار های ساده و شیک موجود در ایران را معرفی میکنیم.

انتخاب و خرید سنگ مزار برای عزیز از دست رفته، تصمیمی دشوار و احساسی است. در این میان، تنوع جنس، طرح و قیمت سنگ‌ها ممکن است شما را سردرگم کند. تلاش می‌کنیم با ارائه اطلاعات کامل و بررسی تمامی جوانب، شما را در انتخاب سنگ قبر مناسب یاری کنیم.

نکات اولیه:

بودجه: اولین قدم تعیین بودجه شماست. قیمت سنگ قبرها به جنس، طرح، ابعاد و ظرافت‌های کار بستگی دارد. با تعیین بازه قیمتی، انتخابتان را محدودتر خواهید کرد.

مکان نصب سنگ قبر: قوانین و محدودیت‌هایی برای ابعاد، جنس و طرح سنگ قبر در هر آرامستان وجود دارد. قبل از خرید، حتما از مسئولین آرامستان جویا شوید.

سلیقه و اعتقادات: سنگ قبر نمادی از یادبود و احترام به فردی است که از دنیا رفته است. سلیقه و اعتقادات خود و متوفی را در نظر بگیرید.

انتخاب جنس سنگ قبر:

گرانیت: سنگی سخت، بادوام و مقاوم در برابر شرایط آب و هوایی مختلف. در رنگ‌های متنوع موجود است و سطح آن می‌تواند صیقلی یا ساییده باشد.

مرمر: سنگی لوکس و زیبا با ظاهری براق و صاف. به دلیل نرمی، بیشتر در داخل آرامستان‌ها و مکان‌های محافظت‌شده استفاده می‌شود.

سنگ لوح: سنگی رسوبی با قیمت مناسب، در رنگ‌های مختلف. به مرور زمان ممکن است فرسایش یابد و نیاز به مراقبت داشته باشد.

بتن: مقرون به صرفه ترین گزینه، با تنوع کم در طرح و رنگ.

انتخاب طرح سنگ قبر:

ساده: سنگ‌های ساده با نوشته‌ای مختصر از نام، تاریخ فوت و شاید یک طرح مذهبی یا گل، مناسب افرادی هستند که سلیقه‌ای مینیمال دارند یا به دنبال سنگ قبری با قیمت مناسب می‌گردند.

کلاسیک: این نوع سنگ قبرها حکاکی‌ها و نقوش ظریف‌تر و پیچیده‌تری دارند و می‌توان از المان‌های مذهبی، گل‌ها و اشکال هندسی در آنها استفاده کرد.

مجسمه: بلندترین و چشمگیرترین نوع سنگ قبر که با مجسمه متوفی یا نمادی مرتبط با او تزئین می‌شود.

نکات تکمیلی:

حکاکی: نام، تاریخ تولد و فوت، عبارات یادبود و شعر یا متن دلخواهتان را می‌توان روی سنگ قبر حکاکی کرد.

عکس: می‌توانید عکس متوفی را بر روی سنگ قبر چاپ کنید.

گلدان و محوطه سازی: اطراف سنگ قبر را می‌توان با گلدان، گیاهان و محوطه‌سازی زیبا کرد.

در ادامه هفت نمونه از بهترین سنگ قبر های موجود در ایران را برای شمابه اشتراک می گذاریم و توضیحاتی راجب این سنگ قبر ها و فرق این محصولات با بقیه که باعث گران قیمت بودن آن هست را برای شما به اشتراک می گذاریم.

اگر به دنبال سنگ قبر ساده و شیک هستید 7 مورد در این پست معرفی می کنیم.

1- سنگ مزار گرانیت تویسرکان

سنگ قبر

 

خرید سنگ قبری براق و زیبا با لایه ها و تیکه های طلایی رنگ بسیار زیبا با کتیبه برای گذاشتن عکس متوفی البته عکس سیاه سفید برای این کار بهتر از عکس رنگی می باشد بسیار با کیفیت و از جنس گرانیت می باشد با طراحی منحصر به فرد خود یکی از محبوب ترین سنگ قبر های موجود در بازار می باشد

کیفیت بالای این محصول : این سنگ قبر از جنس گرانیت می باشد و بسیار مقاوم است

قیمت این محصول: این سنگ قبر به علت جنس خوب و ابعاد بزرگی که دارد و طراحی منحصر به فرد خود جز محصولات لاکچری و گران قیمت ما می باشد

زیبایی: سنگ قبری مشکی رنگ بسیار براق در عین سادگی سنگ بسیار زیبا نیز می باشد و جز لاکچری ترین سنگ قبر های موجود در بازار می باشد

2-سنگ مرمر آبی فیروزه ای

 

سنگ مرمر آبی فیروزه ای

سنگ قبری زیبا و خوشگل خاص با رنگ بندی عجیب و غریب سنگ قبری با کیفیت از جنس مرمر و کتیبه بالا سری این سنگ قبر نیز از جنس مرمر می باشد طراحی منحصر به فرد این محصول را جز لاکچری ترین سنگ قبر های موجود در سایت ما می باشد.

ویژگی های این محصول

کیفیت محصول: این سنگ قبر از جنس مرمر می باشد و سنگ های مرمر از با کیفیت ترین و مستحکم ترین سنگ های ما می باشد

حکاکی روی این سنگ قبر: اگر متنی یا آیه یا شعر که شما انتخاب کرده اید و می خواهید روی سنگ قبر نصب شود برای ما ارسال کنید.

رنگ آمیزی خطوط روی سنگ قبر: طلایی ، سفید ، نقره ای ، مسی ، مشکی ، سبز ، قرمز ، آبی و هر رنگ مورد نظر شما هست را می توانید انتخاب کنید

3-سنگ قبر نانو سفید خارجی

سفارش سنگ قبر نانو سفید خارجی کتیبه هرات قرنیزه های علی گودرز این سنگ قبر زیباو دو تیکه همراه با کتیبه زیبا و گرد خود  عکس روی کتیبه به صورت رنگی می باشد سنگ قبری بسیار براق و جذاب و سفید رنگ طرحی لاکچری برای افرادی که به زیبایی توجه دارند .

ویژگی های این محصول

کتیبه : جنس کتیبه نیز از نانو می باشد و عکس روی آن را می توانید به صورت رنگی چاک کنید

عکس روی سنگ قبر: اگر بنا به دلایلی عکس بی کیفیتی از متوفی را می خواید روی سنگ قبر نصب کنید نگران این موضوع نباشید ما این مشکل را برای شما رفع میکنیم کافیست عکس متوفی را برای ما ارسال کنید

قیمت این محصول: این محصول با توجه به کیفیت آن و جنس سنگ قبر و ابعاد آن جزو محصولات گران قیمت ما می باشد

4-سنگ قبر سفید مشکی

سنگ قبر فوق لاکچری و زیبا در ابعاد بسیار بزرگ برای افرادی که زیبایی و کیفیت مهمه براشون علت گران بودن این سنگ بخاطر جنس آن و کیفیت آن می باشد در قسمت کتیبه این سنگ می توانید عکس متوفی را قرار دهید یا هر گونه آیه ای را که میخواهید حکاکی کنید .در اطراف این سنگ یعنی سنگ های مشکی رنگ از جنس گرانیت و سنگ سفید رنگ از جنس مرمر می باشد.

کیفیت محصول: این سنگ از جنس مرمر و گرانیت می باشد بعد از سفارش این سنگ قبر دیگر نگران کیفیت آن نباشید محصولی بسیار با مقاوم در برابر گرما و سرما.

قیمت : قیمت بالای این محصول بخاطر جنس این سنگ و ابعاد آن می باشد که البته قیمت آن با توجه به ضخامت آن قابل تغییر می باشد.

زیبایی محصول: سنگ قبری لاکچری و زیبا و بزرگ در رنگ سفید و مشکی بسیار براق و چشم گیر

5-خرید سنگ قبر کریستال

 

سنگ قبر کریستال

 

خرید سنگ قبر کریستال دو تا سنگ روی همدیگر کار شده قطر سنگ اصلی  که نوشته ها روی آن انجام شده 4 سانت میباشد طرح cnc کتیبه بالا سر طرح cnc سنگ قبری بسیار زیبا جذاب و براق با طرح های گل در گوشه سنگ قبر کتیبه بسیار زیبا با طرح عکس رنگی

زیبایی: این سنگ قبر دو تیکه بسیار زیبا و لاکچری می باشد یکی از شیک ترین سنگ قبر ها

کیفیت بالا : این سنگ قبر علاوه بر زیبایی منحصر به فرد خود یکی از بهترین سنگ قبر ها از لحاظ استحکام می باشد شما می توانید این سنگ قبر براق را بدون نگرانی تهیه کنید

رنگ آمیزی خطوط روی سنگ قبر: طلایی ، سفید ، نقره ای ، مسی ، مشکی ، سبز ، قرمز ، آبی و هر رنگ مورد نظر شما هست را می توانید انتخاب کنی

6-خرید سنگ قبر گلبهار

سنگ قبری سفید و مشکی رنگ طرح گلبهار دارای کتیبه منحصر به فرد عکس روی کتیبه به صورت رنگی می باشد جنس سنگ سیاه رنگ آن گرانیت می باشد و سنگ سفید علی گودرز هست که جز سنگ های با کیفیت و مقاوم ما می باشد

7 -سنگ مرمر آذر شهر

سنگ قبری سبز رنگ از جنس مرمر کاری فوق العاده لاکچری اگر به دنبال کیفیت و زیبایی می باشید این یکی از بهترین سنگ قبر های سایت ما می باشد باغچه های زیبا در اطراف آن و طراحی منحصر به فرد بکار رفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه