English

بهترین بازی های ps۵ سال ۲۰۲۴

معرفی بازی های 2024 برای پلی استیشن 5 مراه با تاریخ انتشار و راهنمای خرید اکانت ظرفیتی بازی ها

بهترین بازی های ps5 سال 2024
به گزارش خبرگزاری موج

، در این وبلاگ چند بازی مورد انتظار را که قرار است در سال 2024 برای PS5 منتشر شوند را به شما معرفی می‌کنیم. هر بازی از نظر تاریخ انتشار، مکانیک‌های گیم پلی، پلتفرم‌های پشتیبانی شده و مروری از وضعیت توسعه فعلی آن‌ها مورد بحث قرار خواهد گرفت. 

برای تهیه اکانت ظرفیتی این بازی ها کافیست روی لینک خرید اکانت بازی ps5 کلیک کنید تا مستقیما وارد دسته های بازی پلی استیشن 5 شوید و بازی های به روز را تهیه کنید.

ps5

 

Alone in the Darkبازی

تنها در تاریکی یا Alone in the Dark، یک بازی ترسناک بقا بوده که قرار است در سال 2024 برای PS5 منتشر شود. این بازی توسط یک استودیوی مشهور ساخته شده که به دلیل تخصص خود در ژانر ترسناک، شهرت زیادی کسب کرده ا‌ست‌. بازیکنان، نقش قهرمان داستان را بر عهده خواهند گرفت که خود را در یک عمارت خالی از سکنه می‌بینند. هدف حل معماها، کشف حقیقت پشت گذشته تاریک عمارت و زنده ماندن از رویارویی با موجودات وحشتناک است.

گیم‌پلی بازی Alone in the Dark ترکیبی از کاوش، حل معما و سکانس‌های مبارزه شدید را به نمایش می‌گذارد. با قدرت PS5، بازیکنان می‌توانند انتظار گرافیک خیره کننده، طراحی صدای فراگیر و فیزیک واقع گرایانه را داشته باشند.

Alone in the Dark انحصاری پلی استیشن خواهد بود، به این معنی که فقط بر روی PS5 در دسترس است. 

علاقه‌مندان به ژانر وحشت می‌توانند منتظر یک تجربه فراموش نشدنی در PS5 از زمان انتشار Alone in the Dark در تاریخ ۱۶ ژانویه 2024 باشند.

 

Persona 3 Reload

بازی Persona 3 Reload توسط P-Studio توسعه یافته و قرار است در ۲ فوریه ۲۰۲۴ انتشار یابد.

 این بازی درواقع بازسازی Persona 3 بوده و همچون نسخه اصلی، افراد بازیکن در آن نقش دانش آموزی را بازی می‌کنند که حدود یک دهه پس از مرگ خانواده‌ در یک تصادف رانندگی، به محل زندگی قدیمی خود بازمی‌گردد. Persona 3 Reload در مقایسه با بازی اصلی، دارای بهبودهای خاصی همچون شخصیت‌های به‌روز شده، گرافیک عالی، موسیقی‌های متن جدید و ارتقائات گیم‌پلی نظیر توانایی کنترل اعضای گروه است.

 

Prince of Persia: The Lost Crown بازی ظرفیتی

شاهزاده ایرانی: تاج گمشده، یک بازی اکشن ماجراجویی است که در ۱۸ ژانویه سال 2024 برای PS5 منتشر خواهد شد.

 این بازی توسط یک استودیوی مشهور که به دلیل تخصص خود در این ژانر شناخته شده، توسعه یافته است.Prince of Persia: The Lost Crown یک بازی مورد انتظار برای فرنچایز شاهزاده ایرانی بوده که در آن بازیکنان به جای شاهزاده نمادین قدم می‌گذارند و او را وارد ماجراجویی جدیدی می‌کنند تا یک شیء قدرتمند، یعنی تاج گمشده را باز پس بگیرد.

گیم پلی بازی دارای ترکیبی یکپارچه از پلتفرم‌های آکروباتیک، مبارزات شدید و حل پازل خواهد بود. بازیکنان در محیط‌های پیچیده حرکت خواهند کرد و از چابکی شاهزاده و مهارت‌های پارکور برای غلبه بر موانع و شکست دادن دشمنان استفاده می‌کنند.

بازی شاهزاده ایرانی: تاج گمشده، طور انحصاری بر روی PS5 عرضه خواهد شد.

Prince of Persia: The Lost Crown با خط داستانی جذاب، مکانیک‌های گیم‌پلی جذاب و جلوه‌های بصری خیره‌ کننده، در حال تبدیل شدن به یکی از بازی‌های ضروری PS5 در سال 2024 است.

 

Mario vs. Donkey Kong بازی

این بازی بیشتر برای آن دسته از افرادی مناسب بوده که به انواع معمایی علاقه‌مند هستند. تاریخ انتشار ماریو در مقابل دانکی کنگ، 16 فوریه 2024 است و توسط نینتندو برای سوییچ توسعه داده می‌شود. 

بازی مورد نظر در اصل یک بازسازی از Game Boy Advance بوده و بازیکنان، در آن کنترل ماریو را بر‌عهده دارند. 

در این بازی هیجان انگیز، باید به نجات مینی ماریوها از دست دانکی کنگ بپردازید. ماریو در مقابل دانکی کنگ 2024، از گرافیک به‌روز شده و مدل‌های شخصیتی جذابی برخوردار است و می‌توانید آن را بصورت چند نفره نیز امتحان کنید.  

 

Mario vs. Donkey Kong بازی

The Last Of Us Part 2 Remastered بازی

یکی دیگر از انواع بازی‌های جدید 2024 ps5،The Last Of Us Part 2 Remastered نام دارد. این بازی یک نسخه بهبود یافته از بازی مورد تحسین منتقدان است که با گرافیک، عملکرد و محتوای اضافی بهبود یافته، بازی را به اوج جدیدی خواهد رساند. بازیکنان بار دیگر سفر الی را دنبال خواهند کرد که او در دنیای پسا آخرالزمانی در جستجوی رستگاری حرکت می‌کند.

این بازی تا حد زیادی نسبت به نمونه اصلی بدون تغییر باقی خواهد ماند. بازیکنان در مخفی کاری، مبارزه و اکتشاف شرکت خواهند کرد و با انسان‌های متخاصم و دشمنان آلوده روبرو خواهند شد.

این بازی جذاب به طور انحصاری بر روی PS5 عرضه خواهد شد. بازی همچنین از فناوری صوتی سه بعدی PS5 بهره خواهد برد .

تاریخ انتشار این بازی نیز ۱۹ ژانویه ۲۰۲۴ است.

Tekken 8

یکی دیگر از بازی‌های مبارزه‌ای هیجان انگیز، Tekken 8 است. این بازی محبوب در ۲۶ ژانویه ۲۰۲۴ انتشار داده میشود . بازی Tekken 8 از نظر گرافیکی بسیار باکیفیت بوده و افکت‌های تصویری فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهد‌. در این نسخه شاهد مکانیزم Heat System خواهید بود که به بازیکنان کمک می‌کند از حمله و تهاجم به عنوان یک تاکتیک بهره بگیرند. علاوه‌بر کاراکترهای دوست داشتنی قدیمی، در سری Tekken 8 کاراکترهایی کاملا جدیدی اضافه شده که هر کدام دارای ضربه و حرکات منحصربه‌فرد خود هستند.  

Like a Dragon: Infinite Wealth بازی

مثل اژدها: ثروت بی‌نهایت جدیدترین قسمت از سری محبوب Yakuza بوده که قرار است در ۲۶ ژانویه سال 2024 برای PS5 منتشر شود. این بازی توسط همان استودیو ساخته شده است که به خاطر داستان سرایی استثنایی و گیم پلی جذاب خود، توانسته توجه خیلی‌ها را جلب کند.Like a Dragon: Infinite Wealth یک قهرمان جدید معرفی می‌کند و بازیکنان را به بازی پرهیجانی دعوت می‌کند.

مثل اژدها: ثروت بی‌نهایت با بهره گیری از قدرت و قابلیت‌های کنسول بر روی PS5 عرضه خواهد شد. بازیکنان می‌توانند انتظار تصاویری خیره‌ کننده، عملکرد بهبود یافته و انتقال بدون درز بین گیم‌پلی و صحنه‌های برش را داشته باشند. این بازی همچنین از بازخورد لمسی پیشرفته و محرک‌های تطبیقی ​​PS5 استفاده می‌کند که غوطه وری و واقع گرایی تجربه گیم پلی را افزایش می‌دهد.

Like a Dragon: Infinite Wealth با داستان‌گویی غنی، مکانیک‌های گیم‌پلی خاص و دنیایی همه‌ جانبه، قول می‌دهد در سال 2024 عنوان برجسته‌ای برای PS5 باشد. طرفداران سری Yakuza می‌توانند منتظر سفری فراموش‌ نشدنی در دنیای اموات جنایی باشند.

S.T.A.L.K.E.R. 2

استالکر ۲، پس از گذشت سال‌ها قرار است در نیمه‌های اول سال ۲۰۲۴ انتشار یابد. این بازی محبوب به عنوان یکی از بزرگ‌تربن بازی‌ها در دنیا شناخته شده و طرفداران زیادی دارد. S.T.A.L.K.E.R. 2 دارای محیطی کاملا آزادانه بوده و روی پلفترم‌های Xbox Game Pass و مایکروسافت منتشر می‌شود.  بازی مذکور با مکانیک‌های گیم‌پلی متفاوت و جذاب، قطعاً توجه شما را هم به خود جلب خواهد کرد.

نتیجه‌گیری

سال 2024 با مجموعه‌ای از بازی‌های مورد انتظار که قرار است عرضه شوند، نوید بخش خوبی برای گیمرهای PS5 محسوب می‌شود.

 این بازی‌ها از جمله Alone in the Dark، Prince of Persia: The Lost Crown، The Last Of Us

 Part 2 Remastered، Like a Dragon: Infinite Wealth و بسیاری دیگر، قدرت و قابلیت‌های PS5 را به نمایش می‌گذارند و در عین حال تجربه‌های بازی فراموش نشدنی را ارائه می‌کنند.

منتظر به‌روزرسانی‌های بیشتر در مورد تاریخ انتشار، تریلرهای گیم‌پلی و بررسی‌ها باشید زیرا این بازی‌ها همچنان در حال توسعه هستند.

آخرین اخبار و نسخه‌های بازی به‌روز باشید، حتماً سایت ایکس گیمز  (xgamesstore.org) را برای به‌روزرسانی‌های هیجان ‌انگیزتر دنبال کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه