English

معرفی کیف پول تراست ولت Trust Wallet: ویژگی ها و امکانات در سال ۱۴۰۲

کیف پول تراست ولت Trust Wallet ویژگی های جدید به همراه آموزش

معرفی کیف پول تراست ولت Trust Wallet: ویژگی ها و امکانات در سال 1402

به گزارش خبرگزاری موج، تراست ولت Trust Wallet، یک کیف پول دیجیتال (Digital Wallet) است که به کاربران امکان می‌دهد ارزهای دیجیتال خود را به صورت امن و قابل اعتماد ذخیره و مدیریت کنند. این کیف پول برای تلفن همراه و تبلت ها با سیستم عامل iOS و Android در دسترس است و توسط شرکت Trust Wallet توسعه و عرضه شده است.  به عنوان یکی از محبوب‌ترین و قدرتمندترین کیف پول‌های دیجیتال در بازار شناخته می‌شود و تمرکز اصلی آن بر امنیت، انعطاف‌پذیری و آسانی استفاده است.

امکان ذخیره و مدیریت ارزهای دیجیتال متعددی از جمله بیتکوین (Bitcoin)، اتریوم (Ethereum)، تتر (Tether)، بایننس کوین (Binance Coin) و سایر ارزهای رمزنگاری شده را فراهم می‌کند. این کیف پول قابلیت اتصال به شبکه‌های بلاکچین مختلف را دارد و به کاربران امکان می‌دهد تراکنش‌های خود را انجام داده و برای تأیید آن‌ها از نودهای شبکه بلاکچین استفاده کنند. همچنین، Trust Wallet از قابلیت تبدیل ارزها، پشتیبانی از استفاده از دستگاه‌های سخت افزاری (Hardware Wallets) و ایجاد کیف پول‌های چندمنظوره (Multi-Currency Wallets) برخوردار است، که به کاربران امکان انعطاف‌پذیری بیشتری در مدیریت دارایی‌هایشان را می‌دهد.

Trust Wallet چیست؟

Trust Wallet یک کیف پول غیرمتمرکز، غیر حضانتی و دارای پشتیبانی از چندین نوع مختلف ارز دیجیتال است که به کاربران اجازه می دهد تا دارایی های دیجیتالی مانند ارز دیجیتال و توکن های غیرقابل تعویض (NFT) خود را به طور کامل کنترل کنند. Trust Wallet کیف پول رمزنگاری شده رسمی صرافی محبوب بایننس است و از ۶۵ بلاکچین و دسترسی به بیش از ۴.۵ میلیون دارایی کریپتویی پشتیبانی می کند.

برخلاف اکثر کیف‌پول‌های متمرکز، Trust Wallet شامل دسترسی به برنامه‌های غیرمتمرکز (DApps) است که به کاربران اجازه می‌دهد با DApps در سراسر بلاک چین‌های پشتیبانی‌شده به صورت ایمن تعامل داشته باشند. Trust Wallet قصد دارد تا با امکان خرید، ارسال، دریافت، سهام، تجارت و ذخیره ارزهای رمزنگاری شده، ارزهای دیجیتال را برای همه قابل دسترس تر کند.

برای ورود به دنیای ارز دیجیتال نیاز است در یک صرافی معتبر حساب کاربری باز کنید. صرافی bingx بینگ ایکس، یک صرافی قابل اعتماد است که کمترین کارمزد معاملاتی بین صرافی‌های ارز دیجیتال را دارد. از طرفی در این صرافی می‌توانید همزمان معاملات ارز دیجیتال و فارکس را انجام دهید.

ویژگی های کلیدی تراست ولت Trust Wallet

  • پشتیبانی از انواع ارز دیجیتال

یکی از مزایای کلیدی Trust Wallet این است که برخلاف اکثر کیف پول هایی که فقط از توکن های ERC-20 پشتیبانی می کنند، از چندین استاندارد مختلف ارز دیجیتال پشتیبانی می کند.

  • کیف پول ان اف تی

Trust Wallet یک کیف پول NFT است، به این معنی که کاربران می توانند NFT را در آن بخرند، بفروشند و یا ذخیره کنند. کاربران همچنین می توانند NFT ها را از دستگاه های تلفن همراه خود از طریق برنامه Trust Wallet معامله کنند.

  • انتقال آسان بین کیف پول

کاربران می توانند با استفاده از عبارت بازیابی مخفی (secret recovery)، کلید خصوصی (Private Key) یا فایل Keystore، ارزهای دیجیتال را از کیف پول های دیگر به Trust Wallet خود به سریع ترین حالت ممکن انتقال دهند.

  • کارمزد های انعطاف پذیر

Trust Wallet را می توان به صورت رایگان استفاده کرد و نیازی به اشتراک ندارد. برای مبادله یا تراکنش های درون برنامه هزینه ای دریافت نمی کند. با این حال، کاربران باید کارمزد شبکه مربوطه را بپردازند، که ممکن است بسته به ازدحام شبکه (Network Congestion) متفاوت باشد.

 

Trust Wallet چگونه کار می کند؟

Trust Wallet پلی بین بلاکچین و گره های مربوطه آن ایجاد می کند. هر بلاکچین شامل مجموعه ای از آدرس های عمومی خود است که در آن ارزهای دیجیتال به صورت رمزگذاری شده و ایمن نگه داشته می شوند. از آنجایی که کیف پول تراست غیرمتمرکز و غیرحضانتی است، ارز دیجیتال کاربران را نگه نمی‌دارد،زیر نظر ندارد و کنترل نمی‌کند، بلکه فقط به صاحب کیف پول اجازه دسترسی می‌دهد.

برنامه Trust Wallet منحصراً بر روی دستگاه های تلفن همراه کار می کند. به این ترتیب، هنگامی که کاربر برنامه را در دستگاه اندروید یا iOS دانلود می کند، به هر بلاک چین پشتیبانی شده در این کیف پول به راحتی قابل دسترسی پیدا می‌کند. این برنامه هیچ اطلاعاتی در مورد کاربران خود برای اطمینان از حفظ حریم خصوصی کاربران ضبط و نگه داری نمی‌کند. تمام اطلاعات تماس فقط بین طرفین معامله مستقیم نگهداری می شود و Trust Wallet اطلاعات کاربر را در اختیار اشخاص ثالث به هیچ عنوان قرار نمی دهد.

شما باید با دریافت آموزش‌های مناسب، بهترین زمان را برای خرید این دارایی‌ها تشخیص دهید. در همین راستا مجموعه همیار کریپتو در کنار شماست تا بتوانید با یک حضور موفق در بازار بیشترین سود ممکن را کسب کنید. همچنین کانال سیگنال ارز دیجیتال همیار کریپتو بهترین فرصت‌های معاملاتی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید حضور فعالی در بازارهای مالی داشته باشید.

 

ولت1

مرورگر DApps تراست ولت

مرورگر داخلی DApp تراست ولت به کاربران اجازه می دهد به DApp های مبتنی بر اتریوم و زنجیره BNB دسترسی داشته باشند. کاربران می توانند مستقیماً از این DApp ها با استفاده از برنامه Trust Wallet بدون نیاز به ثبت نام برای هر DApp استفاده کنند. علاوه بر این، Trust Wallet تمام DApp های قابل دسترسی را بررسی می کند تا اطمینان حاصل کند که فقط موارد قابل اعتماد برای کاربرانش قابل دسترسی هستند. DApp های پشتیبانی شده عبارتند از Uniswap، PancakeSwap  OpenSea.

 

ساختن اکانت Trust Wallet

پس از نصب برنامه، به سادگی گزینه “Create New Wallet” را انتخاب کنید، Privacy Policy و شرایط خدمات را مرور کرده و سپس آن را بپذیرید. روی “Accept” و سپس بر روی “Continue” کلیک کنید. سپس خواسته می شود تا یک رمز عبور شش رقمی ایجاد کنند که به عنوان کد امنیتی مخفی (secret security code) برای دسترسی به کیف پول عمل می کند. این کد باید به صورت ایمن نگهداری شود و هرگز با دیگران به اشتراک گذاشته نشود.

سپس باید از کیف پول Backup تهیه شود تا در صورت گم شدن یا به خطر افتادن دستگاه تلفن همراهی که در حال حاضر روی آن است، قابل بازیابی باشد. کیف پول غیرحضانتی (non-custodial) است، بنابراین این یک گام مهم است که هر کاربر باید آن را جدی بگیرد. Trust Wallet نمی تواند به کاربر در بازیابی کیف پول گمشده در صورت مفقود شدن یا سرقت کمک کند زیرا به اطلاعات کاربر دسترسی ندارد و فقط خود کاربر به تمامی قسمت های کیف پول دسترسی دارد.

برای نشان دادن موافقت با این فرآیند، سه کادر مربوط به Backup گرفتن را علامت بزنید. سپس روی «ادامه» کلیک و سپس یک عبارت بازیابی 12 کلمه ای روی صفحه ظاهر می شود که کاربر باید آن را یادداشت کند و در مکانی امن نگه دارد و برای همیشه آن را به بهترین شکل ممکن نگه دارد. پس از اتمام روی گزینه “ادامه” کلیک کنید.

سپس از کاربر خواسته می شود تا روی کلمات موجود در عبارت بازیابی به ترتیب درست کلیک کند تا اطمینان حاصل شود که کاربر عبارت بازیابی را به درستی یادداشت و نگه داری می کند، سپس روی «انجام شد» کلیک کنید تا ساختن اکانت شما با موفقیت انجام شود.

قصد یادگیری و کسب درآمد دلاری در بازار ارزهای دیجیتال و فارکس را دارید؟

از صفر تا صد ارز دیجیتال و فارکس را توسط بهترین اساتید همیار کریپتو آموزش ببینید. 

آکادمی همیار کریپتو: برگزارکننده دوره های عمومی و خصوصی ارز دیجیتال، فارکس، بورس و روش های نوین سرمایه گذاری.

  • برای ارتباط با همیار کریپتو می‌توانید به سایت مجموعه به آدرس زیر مراجعه و یا همیار کریپتو را در گوگل سرچ کنید.

    www.hamyarcrypto.com

    تلفن تماس و مشاوره: 02191691614  -  09309127474

    کلام پایانی

    با توجه به امکانات، امنیت و سادگی استفاده از کیف پول Trust Wallet، می‌توان نتیجه گرفت که این کیف پول یک انتخاب بسیار مناسب برای کاربرانی است که به دنبال یک راهکار مطمئن و کارآمد در مدیریت ارزهای دیجیتال خود هستند. Trust Wallet با ارائه امکاناتی متنوع و امنیت بالا، به کاربران اعتماد و آسایش لازم را در مدیریت دارایی‌هایشان می‌دهد و به عنوان یکی از کیف پول‌های محبوب و معتبر در بازار دنیای ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود.

    همیار کریپتو:  hamyarcrypto.com

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه