English

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام:

مردم مقاوم و ولایت‌مدار ایلام همواره در مسیر انقلاب ثابت‌قدم هستند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام با بیان اینکه سپاه پاسداران برآمده از بطن مردم و یک نهاد کارآمد در دفاع از آرمان‌های نظام است گفت: مردم مقاوم و ولایت‌مدار ایلام همواره در مسیر انقلاب ثابت‌قدم هستند.

مردم مقاوم و ولایت‌مدار ایلام همواره در مسیر انقلاب ثابت‌قدم هستند
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، محمدسبحان حسنی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با تسلیت شهادت رئیس‌جمهور خدمت و همراهان ایشان، اظهار داشت: شهید رئیسی رئیس‌جمهور مکتبی، انقلابی و مردمی بود که هم‌چون شهید بهشتی پس از شهادت، بیش از گذشته خدمات ماندگار و ارزشمند این شهید، نمایان شد. 

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در اجتماع مردم در سی‌وپنجمین سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی‌(ره)، گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند«همه اعتراف کردند که شهید رئیسی مرد کار، عمل، خدمت، صفا و صداقت بود و برای خدمت، شب و روز نمی‌شناخت، رئیسی عزیز در خدمتگزاری به کشور و ملت نصاب جدیدی ایجاد کرد. ایشان مرزبندی صریح با دشمنان و مخالفان انقلاب و پرهیز از دوپهلوگویی و اعتمادنکردن به لبخند دشمن را از خصوصیات درس‌آموز دیگر شهید رئیسی خواندند و افزودند: هریک از این خصوصیات برای سیاست‌مداران ما و رؤسای جمهور آینده و منتخبان ملت در همه بخش‌ها سرمشق است.

حسنی ادامه داد: تحرک فراوان و با برکت در سیاست خارجی برای حال و آینده کشور و استفاده از فرصت‌ها و برجسته کردن ایران در چشم رجال سیاسی دنیا از دیگر خصوصیات شهید رئیسی بود که رهبر معظم انقلاب به آن اشاره کردند و در خصوص ویژگی‌های مدیریتی آن شهید افزودند: سبک مدیریتی او در بین همکارانش، ویژه و همراه با صفا و صمیمیت بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام بیان داشت: استان ایلام با ۴۳۰ کیلومتر مرز مشترک، طولانی‌ترین مرز خاکی در بین استان‌های هم‌جوار با کشور عراق است و اکنون این مرز امن‌ترین مرز خاکی کشور است که این مهم ناشی از مرزبانی مرزنشینان این استان و ایستادگی جانانه نیروی سپاه مقتدر و نیروهای نظامی و انتظامی است، چراکه مردم خود مرزبان هستند و تولید امنیت می‌کنند.

حسنی اضافه کرد: مردم این استان در هشت‌سال دفاع مقدس و پس از آن در مسیر ولایت بودند و همواره آماده دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند.

وی تاکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برآمده از بطن مردم است که در اردیبهشت‌ماه سال ۵۸ با فرمان امام خمینی(ره)، تشکیل شد و اکنون به یک درخت تنومند تبدیل شده و شاخه‌های آن کل منطقه را در برگرفته است.

معاون استاندار ایلام گفت: سردار شاکرمی و و مجموعه سپاه استان ایلام نیز عضوی از این شجره طیبه هستند.

وی گفت: بابت همه تلاش‌های سردار شاکرمی قدردانی داریم که در بزنگاه‌های مختلف همواره هم‌راهی داشتند و نقطه عطفی بودند و برای سردار حسینی از یادگاران دفاع مقدس به‌عنوان فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام آرزوی موفقیت داریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه