English

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام :

۱۹۷ صنعتگر ایلامی بیمه تامین اجتماعی می‌شوند

مدیرکل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام از بیمه تأمین اجتماعی از 197 از فعالان صنایع‌دستی در استان خبر داد.

197 صنعتگر ایلامی بیمه تامین اجتماعی می‌شوند
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، فرزاد شریفی مدیرکل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام با اعلام این خبر اظهار کرد: 197 نفر از فعالان حوزه صنایع‌دستی در رشته‌های مختلف که دارای کارت مهارت فنی و پروانه تولید انفرادی هستند بیمه تأمین اجتماعی می‌شوند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام گفت: با رایزنی‌های این اداره کل و وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با سازمان تامین اجتماعی کشور درراستای بیمه صنعتگران فعال در حوزه صنایع‌دستی، خوشبختانه تعداد 197 نفر از این فعالان بیمه می‌شوند.

وی تصریح کرد: هدف از این اقدام به‌منظور ایجاد امنیت شغلی و ایجاد انگیزه درحیطه کاری فعالان صنایع‌دستی است و این تعداد از فعالان صنایع‌دستی استان که دارای کارت مهارت فنی و پروانه تولید انفرادی بوده‌اند، تائید شده و به اداره‌کل تامین اجتماعی استان معرفی خواهند شد.

شریفی همچنین به افتتاح مجتمع گردشگری عمومی کنز واقع در شهر ایلام اشاره کرد و افزود: این مجتمع شامل تالار، سوئیت اقامتی، رستوران و... واقع در میدان قرآن، بلوار فرودگاه شهدای ایلام در آینده نزدیک افتتاح می‌شود و آماده خدمات‌دهی مناسب و مطلوب از مسافران و گردشگران است.

وی گفت: این مجتمع گردشگری از محل تبصره ۱۸ بانک صندوق تعاون مبلغ 57 میلیارد ریال تسهیلات دریافت کرده است.

شریفی تصریح کرد: مجتمع گردشگری کنز واقع در شهر ایلام در زمینی به مساحت 7 هزارمترمربع واقع شده و پس از افتتاح و راه‌اندازی برای 15 نفر اشتغال‌زایی دارد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام با بیان اینکه استان ایلام دارای ظرفیت‌های زیادی در حوزه گردشگری است و اجرای این طرح‌ها توسعه صنعت توریسم را به همراه دارد، یادآور شد: با انجام پروژه‌های گردشگری و توسعه زیرساخت‌های آن می‌توان زمینه افزایش گردشگر و صنعت توریسم و در نتیجه ایجاد فرصت‌های شغلی در استان را فراهم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه