English

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان ایلام:

۱۸ هزار میلیون ریال اعتبار برای تجهیز پاسگاه‌های محیط‌بانی هزینه شد

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ایلام گفت: ۱۸ هزار میلیون ریال اعتبار در دولت سیزدهم برای تعمیر و تجهیز ادارات واحدهای تابعه و پاسگاه‌های محیط‌بانی هزینه شده است.

 ۱۸ هزار میلیون ریال اعتبار برای تجهیز پاسگاه‌های محیط‌بانی هزینه شد
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، علیرضا محمدی، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ایلام با اعلام این خبر اظهار کرد: در دولت سیزدهم بیش از ۴۸ میلیارد ریال اعتبار برای تجهیزات ایستگاه‌های سنجش ذرات گرد و غبار و آزمایشگاه‌های این اداره کل هزینه شده است.

وی افزود: برای طراحی، تجهیز و استانداردسازی سرور مرکزی اداره کل حفاظت محیط زیست ۲۰هزار میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست ایلام گفت: به منظور خرید تجهیزات اطفاء حریق و ملزومات انفرادی یگان حفاظت محیط زیست، نوزده هزار و ۹۲۰ میلیون ریال اعتبار صرف شد.

محمدی اضافه کرد: ۱۸ هزار میلیون ریال اعتبار برای تعمیر و تجهیز ادارات حفاظت محیط زیست واحدهای تابعه و پاسگاه‌های محیط‌بانی نیز هزینه شده است.

وی یادآور شد: ترویج و توسعه فرهنگ حفاظت از محیط‌زیست با برگزاری کارگاه و کلاس های آموزشی و چاپ اقلام تبلیغاتی از جمله دفتر مشق، دفتر نقاشی، مدادرنگی و... برای دانش‌آموزان، ساخت پویانمایی با موضوع محیط زیست ۷ هزار و ۶۰۶ میلیون ریال اعتبار نیز هزینه شده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست ایلام درباره خرید و توزیع علوفه در مناطق تحت مدیریت استان نیز اظهار کرد: در این زمینه ۵ هزار میلیون ریال اعتبار صرف شده است.

وی ارتقاء و بروزرسانی شبکه بی‌سیم یگان حفاظت محیط زیست با ۴۰۰ هزار میلیون اعتبار، مبارزه با آفت لورانتوس در جنگل‌های بلوط منطقه حفاظت شده مانشت و قلارنگ با ۳ هزار و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار، آبرسانی به زیستگاه‌های حساس در مناطق تحت مدیریت استان با ۲ هزار و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار و خرید تجهیزات زنده‌گیری و تیمار حیات وحش با ۱۶ هزار میلیون ریال اعتبار را از جمله اقدامات مهم اداره کل حفاظت محیط زیست ایلام در دولت سیزدهم عنوان کرد.

محمدی در ادامه با اشاره به اینکه اعتبارات تملک داریی‌های استان در دو سال گذشته بیش از ۱۳۰ درصد رشد داشته، گفت: توجه دولت به مقوله محیط زیست در راستای حفظ محیط زیست و خرید تجهیزات خودرویی، موتوری، ایستگاه‌های سنجش ذرات گرد و غبار، آزمایشگاها و تجهیزات محیط‌بانی در سطح ملی و استانی نسبت به دولت‌های گذشته قبل قابل قیاس نبوده و نیست.

وی تصریح کرد:برای احداث ساختمان اداری محیط زیست سیروان بعد از  ۷ سال، ۵ میلیارد تومان توسط استاندار و تاکید ایشان تخصیص داده شد که ان‌شاءالله در سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرکل حفاظت محیط زیست ایلام در پایان گفت: توجه استاندار به حوزه محیط زیست و اهمیت به آن در اولویت برنامه کاری  بوده و همیشه و در همه برنامه‌های توسعه، حافظ محیط زیست هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه