English

استاندار ایلام:

۲۴ طرح و پروژه دهه فجر با اعتبار ۶۰۷ میلیارد‌تومان در بدره کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود

استاندار ایلام در جشن انقلاب روستای کلم بدره با بیان اینکه انقلاب اسلامی حاصل خون شهداست گفت: ۲۴ طرح و پروژه دهه فجر با اعتبار ۶۰۷ میلیارد‌تومان در بدره کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود.

۲۴ طرح و پروژه دهه فجر با اعتبار ۶۰۷ میلیارد‌تومان در بدره کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، همزمان با دهمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی، حسن بهرام نیا استاندار ایلام در جشن انقلاب روستای کلم بدره ضمن گرامیداشت دهه فجر، گفت: امام ( ره) راه حق و انقلاب را برای ما ترسیم کردند.

وی با قدردانی از مردم روستای کلم بدره، افزود: امروز در این جشن مردم روستای کلم گوشه های از توانایی خود و پایبندی خود را به نظام اسلامی اثبات کردند.

استاندار ایلام، آرمان انقلاب را اعتلای اسلام، دین و جایگاه کشور عنوان کرد و بیان داشت: همه ما در این مسیر باید ثابت‌قدم باشیم و همه توان خود را برای اعتلای نظام اسلامی بکار گیریم.

نماینده عالی دولت در استان ایلام خاطرنشان کرد: این انقلاب حاصل خون شهداست و پیشرفت های روز به روز کشور در همه حوزه‌ها با از خودگذشتگی جوانان این مرز و بوم حاصل شد.

بهرام‌نیا با اشاره به پروژه‌های دهه فجر، یادآورشد: در ایام‌الله دهه‌ی فجر ۳۲۶ طرح و پروژه‌ی عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۳هزار و ۷۹۴ میلیارد تومان و اشتغال‌زایی ۲هزار و ۸۵۷ نفر به‌صورت(مستقیم و غیرمستقیم) در استان ایلام کلنگ‌زنی و یا افتتاح می‌شود که سهم شهرستان بدره از این پروژه ها ۲۴ طرح و پروژه دهه فجر با اعتبار ۶۰۷ میلیارد تومان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه