English

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام خبر داد؛

تکمیل پروژه استخر سرپوشیده مجموعه کارگران ایلام تا اردیبهشت سال آینده

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام گفت: در صورت تخصیص اعتبار پروژه استخر سرپوشیده مجموعه کارگران ایلام تا اردیبهشت ماه سال آینده تکمیل و به بهره برداری می رسد.

تکمیل پروژه استخر سرپوشیده مجموعه کارگران ایلام تا اردیبهشت سال آینده
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، نورالدین الیاسی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام در نشست خبری با جمعی از اصحاب رسانه با بیان اینکه خبرنگاران در آگهی بخشی به جامعه نقش موثری ایفا می کنند اظهار داشت: بی شک تبیین اقدامات و خدمات دولت توسط رسانه ها امیدآفرینی در جامعه را به همراه دارد.

وی با اشاره به اینکه از سال گذشته رایزنی هایی جهت جذب اعتبار به منظور احداث پروژه استخر سرپوشیده مجموعه کارگران ایلام انجام شد افزود: عملیات احداث این پروژه پس از وقفه طولانی ۱۰ ساله از اسفند ماه سال گذشته از سر گرفته شد.

وی افزود: در سال جاری حدود ۱۶ میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه به عنوان یکی از مطالبات به حق کارگران اختصاص یافته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام تصریح کرد: عملیات تکمیل پروژه استخر سرپوشیده مجموعه کارگران ایلام با زیربنای ۲ هزار و ۵۰ متر مربع و پیشرفت ۸۵ درصد هم اکنون در حال انجام است.

 وی اظهار داشت: با رایزنی های انجام شده اسفند سال گذشته اعتبار لازم جهت تکمیل این پروژه تخصیص یافت که در صورت جذب کامل اعتبارات پروژه مذکور اردیبهشت سال آینده و در هفته کار و کارگر به بهره برداری خواهد رسید.

این مسئول در ادامه به کاهش ۵۸ درصدی حوادث ناشی از کار در سال گذشته و کاهش ۴۸ درصدی حوادث منجر به فوت نسبت به سال ۱۴۰۰ در استان اشاره کرد و گفت: به منظور کاهش حوادث ناشی از کار در سال جاری بازرسی از کارگاه‌ها به صورت مستمر انجام شده است.

الیاسی به ارائه خدمات به متقاضیان توسط بانک های عامل و مراکز کاریابی شغلی اشاره کرد و گفت: در سال جاری ۱۹ مرکز کاریابی غیر دولتی و یک مرکز کاریابی خارجی در استان راه اندازی شده است.

وی در پایان با اشاره به کاهش اطاله دادرسی‌ها گفت: یکی از اقدامات مهم در رسیدگی به شکایات کارگران کاهش زمان رسیدگی به پرونده هاست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه