English

مدیرکل نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس استان ایلام خبر داد؛

افتتاح دبیرستان ۱۲ کلاسه شهر ایوان همزمان با دهه فجر

مدیرکل نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس استان ایلام گفت: دبیرستان ۱۲ کلاسه سبز شهر ایوان همزمان با دهه مبارک فجر افتتاح می شود.

افتتاح دبیرستان ۱۲ کلاسه شهر ایوان همزمان با دهه فجر
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، جلال حمره مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام در بازدید اصحاب رسانه از مدرسه ۱۲ کلاسه سبز شهر ایوان گفت: این مدرسه ۱۲ به همت خیرین با مساحت۲هزارو ۴۰۰ متر مربع ساخته شده و آماده بهره‌برداری است.

حمره با بیان اینکه در ساخت این پروژه از استانداردهای خاصی استفاده شده است تصریح کرد: رعایت اصول ساختمان سبز یکی از مواردی است که در ساخت این دبیرستان مورد توجه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه حفظ محیط زیست یکی از اساسی ترین اصول ساختمان سبز است اضافه کرد: به این منظور شاخص هایی جهت طراحی و اجرای این پروژه مورد توحه قرار گرفته است.

حمره خاطرنشان کرد: معماری این دبیرستان به گونه ای است که بیشرین بهره را از نور طبیعی داشته باشد.

مدیرکل نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس استان ایلام اظهار داشت: همچنین در بحث تاسیسات مکانیکی و برقی آن نیز از تاسیساتی استفاده شده که مصرف برق را کاهش دهد و به این منظور از پنل های خورشیدی در این دبیرستان استفاده شده است.

حمره همچنین اضافه کرد: آخرین نیاز دانش آموزان در این دبیرستان مورد توجه قرار گرفته است.

این مسئول در پایان همچنین به بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه روستای هفت چشمه اشاره کرد و گفت: این پروژه از مصوبات سفر رییس جمهور بوده که با ۱ هزار و ۲۷ متر مربع با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان دهه فجر به بهره برداری می رسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه