English

معاونت فنی و مهندسی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان :

تجهیزات کمک ناوبری بنادر استان گیلان به روزرسانی می‌شود

معاون فنی و مهندسی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان از به روز رسانی تجهیزات کمک ناوبری ایستگاه های ساحلی و شناور جستجو و نجات این اداره کل خبر داد.

تجهیزات کمک ناوبری بنادر استان گیلان به روزرسانی می‌شود
به گزارش خبرگزاری موج

،  بهرام زراعت طلب اظهار داشت: از اهداف مهم سازمان بنادر ودریانوردی افزایش قدرت و کارایی عملیات جستجو و نجات دریایی و همچنین پوشش رادیویی و ردیابی کشتی های متردد در محدوده تحت حاکمیتی بنادر می‌باشد.

وی افزود: در راستای اجرای بهینه و استاندارد این وظیفه، اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان نسبت به روز رسانی رادار شناور ناجی۱۴، تامین و راه اندازی دستگاه شناسایی خودکار شناورها (AIS) در ایستگاه مخابراتی بندر چمخاله و به روز رسانی تجهیزات سامانه SSB بندر انزلی اقدام کرد.

معاون فنی و مهندسی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان با اشاره به اعتبار این تجهیزات کمک ناوبری، خاطرنشان کرد: تامین و راه اندازی تجهیزات با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال صورت پذیرفت. 

زراعت طلب با اشاره به تاثیرات این تجهیزات بر افزایش بهره وری و ناوبری شناورها، خاطر نشان کرد: افزایش برد دیداری و مانوری عملیات های نجات دریایی در شرایط نامناسب آب و هوایی، دریافت داده های دقیق و به روز کشتی ها و شناورهای متردد توسط مراکز کنترل ترافیک دریایی و مراکز جستجو و نجات دریایی استان و در نتیجه اجرای ایمن عملیات دریانوردی و کاهش سوانح دریایی منجر خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه