English

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:

امیدواریم رئیس‌جمهوری با روش و منش شهید رئیسی انتخاب شود

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه امیدواریم در انتخابات پیش‌رو رئیس‌جمهوری با روش و منش شهید رئیسی انتخاب شود، گفت: از نامزدها و هواداران آن‌ها می‌خواهیم در این ایام به حفظ صمیمیت و معنویت و فضای سالم حاکم بر کشور کمک کنند.

 امیدواریم رئیس‌جمهوری با روش و منش شهید رئیسی انتخاب شود
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، محمد نورصالحی در نطق پیش از دستور صد و سی و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با گرامیداشت سالروز ارتحال امام راحل (ره) و قیام خونین مردم در 15 خرداد 1342، اظهار کرد: مردم با قیام خونین خود در سال 1342 از امام خمینی (ره) پشتیبانی کردند. گرچه آن زمان این قیام منجر به پیروزی ظاهری نشد و موکول به بهمن 1357 شد، اما جرقه‌های انقلاب و حضور مردم در صحنه مبارزه با رژیم شاهنشاهی از همان زمان رقم خورد

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با گرامیداشت یاد آیت‌الله شهید رئیسی تصریح کرد: این حادثه را جز تقدیر الهی نمی‌توانیم نام بگذاریم، اما امیدواریم سرانجام آن آسایش و رفاه مردم ایران اسلامی باشد.

وی با اشاره به ثبت‌نام کاندیداهای ریاست جمهوری اظهار کرد: حادثه‌ای که دو هفته پیش رخ داد، فضای کشور را به فضایی معنوی و همراه با انس و الفت با مسئولان تبدیل کرد. امیدواریم در ادامه نیز رقابت‌های انتخاباتی همراه با معرفت و شناخت مردم نسبت به نامزدها باشد. اما از نامزدها و هواداران آن‌ها می‌خواهیم که در این ایام به حفظ صمیمیت و معنویت و فضای سالم حاکم بر کشور کمک کنند.

نورصالحی خاطرنشان کرد: اتفاقات اخیر نشان داد مردم خادمان خود را خوب می‌شناسند و قدر آنان را می‌دانند، امیدواریم در انتخابات پیش‌رو نیز رئیس‌جمهوری با همان روش و منش شهید رئیسی انتخاب شود. هرچند تعدادی از نامزدها خود نیز امیدی به انتخاب شدن ندارند، اما با هدف گرم کردن فضای انتخابات آمده‌اند که قابل تقدیر است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: امیدواریم شرایط موجب دلسردی مردم نشود. هواداران نیز به بیان نکات مثبت نامزد موردنظر خود بپردازند و از رفتارهای تخریبی و غیرخداپسندانه دوری کنند تا در فضای صمیمی حاکم بر کشور، انتخاباتی پرشور و با حضور حداکثری مردم برگزار شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه