English

نماینده مردم شهرستان فلاورجان در مجلس:

سازمان دامپزشکی به جایگاه واقعی خود در حوزه تامین امنیت غذایی دست یابد

نماینده مردم شهرستان فلاورجان در مجلس گفت:امید است سازمان دامپزشکی به جایگاه واقعی خود در حوزه تامین امنیت غذایی دست یابد.

 سازمان دامپزشکی به جایگاه واقعی خود در حوزه تامین امنیت غذایی دست یابد
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، رمضان رحیمی با همراهی رئیس شبکه دامپزشکی فلاورجان، در بازدید میدانی از یک واحد پرورش گوسفند و همچنین یک واحد بسته بندی گوشت قرمز و در مورد مشکلات و موانع موجود در این واحدها گفتگو و در خصوص رفع این موانع هم اندیشی های لازم صورت گرفت.

لارابی رئیس شبکه نیز در این بازدید گفت: شهرستان فلاورجان یکی از مراکز مهم دامپروری در استان بوده که در صورت حمایت مسئولین و سرمایه گذاری لازم در آن، ظرفیت های بالقوه بسیاری در زمینه دامپروری دارد و می تواند به اشتغال زایی در شهرستان کمک به سزایی نماید.

نماینده مردم شهرستان فلاورجان در مجلس شوراس اسلامی در این بازدید گفت: سازمان دامپزشکی کشور یکی از دستگاه های مهم و خدمت رسان در جامعه است و من به عنوان خادم مردم از تمام توان خود در خانه ملت برای کمک و خدمت رسانی هرچه بهتر و بیشتر به سازمان دامپزشکی استفاده خواهم کرد و امید است سازمان دامپزشکی نیز به جایگاه واقعی خود در حوزه تامین امنیت غذایی و کمک به تولید و تحقق شعار سال دست یابد تا کل جامعه از خدمات آن منتفع گردد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه