English

معتمدین هیئات اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در کاشان مشخص شدند

فرماندار شهرستان کاشان گفت:نفرات معتمدین هیئات اجرایی انتخابات در کاشان مشخص شدند.

معتمدین هیئات اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در کاشان مشخص شدند
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

،حمیدرضا محمدی فشارکی ضمن عرض تسلیت واقع دردناک و جانگذار شهادت حضرت آیت الله رئیسی و همراهان خدوم در سانحه هوایی ،رئیس جمهور مردمی و خدمتگزار  و به نقل از مقام معظم رهبری اظهار داشت؛آیت الله رئیسی دارای روحیه خستگی ناپذیر بودند و ایشان در دوران خدمت خود خدمات ارزنده ای به کشور داشتند.  

وی هم چنین ضمن تاکیدات لازم برای برنامه‌ریزی تدارک و فراهم کردن مقدمات انتخابات ریاست جمهوری افزود؛تجربه برگزاری انتخابات  موفق مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در اسفند سال گذشته می‌تواند در زمینه برگزاری هر چه بهتر این انتخابات موثر باشد.

فرماندار شهرستان کاشان به اهمیت برگزاری این انتخابات با عنایت به تلاش‌ها و خدماتی که دولت سیزدهم به منظور اجرای پروژه‌های مهم در اقصی نقاط کشور انجام داده اشاره و افزود: باید همه تلاش خود را برای فراهم کردن شرایط مشارکت حداکثری با هدف تشکیل دولتی قوی بکار گیریم.

فرماندار ویژه کاشان گفت: چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری با وجود فرصت اندک بایستی با همان کیفیت و توان و انرژی و با حضور و مشارکت همگانی مردم با ۴ راهبرد مقام معظم رهبری "امنیت،اهمیت و رقابت و سلامت "پشت سر گذاشته تا فردی اصلح همانند آیت الله رئیسی انتخاب شود.

محمدی فشارکی در خصوص رئیس جمهور شهید افزود؛ شحصیت رئیس جمهور رحمت الله علیه به همه ما یاد داد که تقوا تنها راه رشد و اطلاع و پیروزی است ،هم چنین یاد دادکه علم و خوشیتن داری و صبر گره گشاست ،یاد آور شد که نحوه مناظره، سئوال و پاسخ به چه صورت باشد. اینکه مردم ما با گلباران و اشکباران این پیکر پاک را بدرقه نمودند نتیجه همان تقوا و سجایای اخلاقی که در شخصیت رئیس جمهور بود دانست و بیان کرد؛شخصیت کردار و رفتار  آیت الله رئیسی  ما را با گفتمان و ادبیات سیاسی دیگری آشنا و ادبیات سیاسی ما را در این دولت تغییر داد.

حمیدرضا محمدی فشارکی اظهار داشت؛۸ نفر عضو هیأت اجرایی از سوی ۳۰ نفر معتمد انتخاب تا به همراه یک نفر عضو شورای اسلامی شهرستان در حوزه شهرستان‌ها معتمدین عضو هیات اجرایی را تشکیل دهند.

این مقام مسئول هم چنین عنوان کرد؛در این جلسه آقایان:" حسین دیگبری، ابوالفضل فلاح‌زاده،حسین عارف، سید عبدالرضا تولیت، سیداحمد محسنی، حسن اربابی، محمدباقر خندان و حسین عابدی به عنوان اعضای اصلی  و" محسن حمیدی، مهدی محمدزاده، جواد تدبیری و محمدرضا ذوقی به عنوان اعضای علی‌البدل، هیئت اجرایی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان کاشان با اکثریت نسبی آرا انتخاب شدند.

فرماندار شهرستان کاشان گفت: در پی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور دولت سیزدهم و هیئت همراه، براساس اصل 131 قانون اساسی، انتخابات ریاست جمهوری باید ظرف 50 روز با تصمیم شورایی متشکل از روسای قوه قضاییه و مقننه و همچنین معاون اول رئیس جمهور برگزار شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه