English

برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین المللی طلا، فلزات گرانبها در اصفهان

هفدهمین نمایشگاه بین المللی طلا، فلزات گرانبها، گوهر سنگ ها، ماشین آلات و صنایع وابسته از 8 تا 11 خردادماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان واقع در کمربندی شرق برگزار می شود.

برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین المللی طلا، فلزات گرانبها در اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، 127 مشارکت کننده از استان های اصفهان، آذربایجان شرقی، تهران، فارس، یزد و خراسان رضوی و همچنین نماینده یک شرکت ایتالیایی در نمایشگاه طلا اصفهان حضور دارند تا آخرین دستاوردهای خود را ارایه دهند.

از مجموع مشارکت کنندگان، 80 درصد آنان از استان اصفهان و بقیه از سایر استان ها هستند.

در طول 4 روز برگزاری این نمایشگاه، 7 همایش و رویداد تخصصی برگزار خواهد شد. به جرات می توان نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان را نامبر وان کشور دانست زیرا شهر اصفهان قطب صنعت طلا در کشور است و تولید و حضور حداکثر ماشین آلات و تجهیزات صنعت طلا در این استان موجب می شود که بخش ماشین آلات در این نمایشگاه بسیار قوی باشد. همچنین به دلیل کثرت تعداد تولیدکنندگان طلا و مصنوعات فلزات گرانبها از اصفهان در کشور حجم بازدیدکننده تخصصی در این نمایشگاه سنگینی می کند.

نمایشگاه طلا و فلزات گرانبها اصفهان جز قدیمی هاست و همواره وزنه حضور مسئولان و افراد سیاسی رده بالا هم در بازدید آن قوی بوده است همچنین میز کشوری صادرات طلا هم به میزبانی شهر اصفهان همزمان با نمایشگاه طلا در چند دوره اخیر برگزار شده و همزمانی این دو رویداد تاثیر برگزاری این میز را دوچندان کرده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه