English

سرپرست منطقه پنج شهرداری کاشان خبرداد :

تکمیل سالن ورزشی خزاق ویژه بانوان در کاشان

سرپرست منطقه پنج شهرداری کاشان گفت:سالن ورزشی خزاق ویژه بانوان تکمیل و بهره برداری خواهد شد.

تکمیل سالن ورزشی خزاق ویژه بانوان در کاشان
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، محسن حیدری با اشاره به آغاز عملیات تکمیل سالن ورزشی منطقه خزاق، گفت: این عملیات پیرو نشست شهردار کاشان با مردم این منطقه از ابتدای ماه جاری آغاز شده است.

وی با اشاره به افتتاح زمین چمن مصنوعی خزاق در دوره فعلی مدیریت شهری، گفت: نخستین سالن ورزشی ویژه بانوان این منطقه نیز زمینی به مساحت ۷۶۲ مترمربع تا پایان بهمن ماه در خزاق به بهره‌برداری می‌رسد.

این مقام مسئول در خصوص لزوم توجه ویژه به سلامت و شادابی بانوان، اظهار کرد:مدیریت شهری به دنبال برخورداری از جامعه‌ای سالم و بانشاط بوده که این مهم با وجود مادران و بانوان سالم و بانشاط میسر خواهد بود.

سرپرست منطقه پنج شهرداری کاشان ادامه داد: یکی از محورهای سیاست‌گذاری شهرداری، توسعه زیرساخت‌های ورزشی برای دختران و بانوان منطقه بزرگ فرهنگی کاشان در راستای ارتقای زیست‌پذیری و افزایش نشاط اجتماعی برای این قشر از جامعه به ویژه ساکنین در حاشیه شهر بوده و لازم است سرانه‌های ورزشی ویژه بانوان را احداث و بهینه نماییم.

حیدری اضافه کرد: از کل مساحت ۷۶۲ مترمربع این سالن، حدود ۶۴۰ مترمربع آن فضای سرپوشیده بوده و دارای امکانات ورزشی همچون پیلاتس، زمین  والیبال و ... است که با اعتباری بالغ بر ۹۱ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی، از بهره‌برداری این مجموعه ورزشی در ایام ا... دهه فجر سال جاری خبر داد و گفت: منطقه پنج دارای۴ هزار مترمربع فضای سرپوشیده و حدود هفت هزار مترمربع فضای روباز ورزشی است که با اضافه شدن  ۷۶۲ مترمربع در این پروژه، نقش مؤثری در ارتقای سرانه‌های ورزشی بالاخص مردم عزیز ناحیه خزاق خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه