English

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان:

استان اصفهان در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بسیار پیشرو است

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: مدارس شاهد به‌عنوان پیشگامان در انتشار و ترویج این فرهنگ‌ها، الگویی ارزشمند برای سایر مدارس هستند.

استان اصفهان در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بسیار پیشرو است
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، محمدرضا ابراهیمی در جمع مدیران مدارس شاهد استان‌های لرستان، سمنان و اصفهان که با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان برگزار شد، بر نقش مهم مدارس شاهد در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تأکید کرد.

وی با بیان اینکه استان اصفهان در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بسیار پیشرو است، افزود: مدارس شاهد به‌عنوان پیشگامان در انتشار و ترویج این فرهنگ‌ها، الگویی ارزشمند برای سایر مدارس هستند.

ابراهیمی با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، اظهار داشت: این فرهنگ‌ها با گام‌های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش همسو بوده و می‌توانند در تقویت ارزش‌های اجتماعی و ملی، ایجاد همبستگی و افزایش ارتباطات اجتماعی نقش مؤثری ایفا کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به تلاش‌های قابل‌تحسین استان اصفهان در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، گفت: باتوجه‌به در پیش بودن کنگره ۲۴۰۰۰ شهید، برنامه‌های متنوعی در این زمینه در حال اجرا است.

این مقام مسئول در ادامه از تلاش‌های مدیران مدارس شاهد در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت قدردانی کرد و ابراز امیدواری کرد که این تلاش‌ها در سراسر کشور ادامه یابد و فرهنگ ایثار و شهادت در جامعهٔ ما به نحو مناسبی تقویت شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه