English

استاندار اصفهان:

موانع تولید در استان اصفهان شناسایی شود

استاندار اصفهان: موانعی که در استان گلوی تولید را می‌فشارد باید شناسایی و در سطح استانی و ملی برای رفع آنها چاره‌ای اندیشیده شود.

موانع تولید در استان اصفهان شناسایی شود
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، سیدرضا مرتضوی، استاندار اصفهان در نشست شورای برنامه‌ریزی استان با اشاره به اینکه شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور در دو حوزه لنجان و سمیرم بودیم، گفت: هدف این است که با تحقق واقعی و همه‌جانبه شعار سال بتوانیم شاهد روند امیدآفرینی در حوزه تولید باشیم و در این زمینه از موانع رشد تولید، گزارشی تهیه می‌شود تا بتوانیم به معاون اول ریاست جمهوری که پیگیر این موضوع مهم است، ارائه دهیم.

وی درباره همراهی نکردن برخی از بانک‌ها در ارائه تسهیلات به صاحبان کسب‌وکار و حوزه تولید، افزود: رئیس کل بانک مرکزی در جلسه‌های متعدد با صراحت عنوان کرده‌اند که با بانک‌های متخلف در استان‌ها که در این امر همراهی لازم را ندارند، برخورد می‌کنند.

مقام عالی دولت در استان ادامه داد: در این زمینه باید مکاتبه صریحی با بانک مرکزی داشته و مواردی از جمله مسدودسازی ارائه تسهیلات را به بانک مرکزی ارائه و معرفی کنیم.

استاندار اصفهان با اشاره به قانون تأمین مالی واحد‌های تولیدی، گفت: باتوجه به اینکه موضوع جلسه‌های اشتغال و سرمایه‌گذاری استان در محدوده‌ مأموریت‌های همین قانون تعریف شده، باید دستور جلسه ویژه در خصوص این موضوع در نشست کارگروه سرمایه‌گذاری و اشتغال استان در نظر گرفته شود.

وی ادامه داد: کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان نیز در راستای تحقق شعار سال نشستی را برگزار کنند تا بتوانیم از همه ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم.

استاندار اصفهان همچنین با تأکید بر جذب سرمایه‌گذار و برنامه‌ریزی در مناطق کویری، گفت: ظرفیت نهفته‌ای در مناطق کویری وجود دارد که مورد غفلت واقع شده است.

مرتضوی بیان کرد: باید تدابیری اندیشیده شود تا جمعیت در مناطق کویری استقرار یابند و از این ظرفیت بالقوه بهره‌مند شویم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه