English

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان:

حضور دانش‌آموزان در انتخابات از جلوه‌های تصمیم‌سازی در کشور است

مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان گفت: در ایران اسلامی همواره انتخابات‌های مختلفی برگزار می‌شود و یکی از جلوه‌های زیبا در تصمیم‌سازی‌ها، تصمیم‌گیری‌ها انتخابات پیشرو نیز حضور دانش‌آموزان در کنار اولیای خود خواهد بود.

حضور دانش‌آموزان در انتخابات از جلوه‌های تصمیم‌سازی در کشور است
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، محمدرضا ابراهیمی، مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان در آیین نواختن زنگ انقلاب اسلامی مدارس استان اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های رژیم شاهنشاهی وابستگی آن به قدرت‌های خارجی بود.

وی افزود: امام خمینی (ره) مردی از تبار پیامبر مکرم اسلام (ص) بود که مردم را به اسلام، استقلال و اهمیت‌دادن به کشور دعوت کرد.

ابراهیمی بیان داشت: از ویژگی‌های امام خمینی (ره) مهربان بودن با مردم و به‌ ویژه دانش‌آموزان و اهمیت‌دادن به نظرات آن‌ها بود؛ همچنین شجاعت، اهل مطالعه بودن و نظم را می‌توان از دیگر ویژگی‌های ایشان دانست.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان ادامه داد: امام خمینی (ره) در عین مهربانی با مردم، با دشمنان بسیار قاطعانه و سرسختانه برخورد می‌کرد و از روز اول برای نظر مردم احترام بسیاری قائل بود که این امر در تأکید ایشان بر انتخابات نمود پیدا کرده است.

وی بیان کرد: در ایران اسلامی همواره انتخابات‌های مختلفی برگزار می‌شود و یکی از جلوه‌های زیبا در تصمیم‌سازی‌ها، تصمیم‌گیری‌ها انتخابات پیشرو نیز حضور دانش‌آموزان در کنار اولیای خود خواهد بود.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، مردم ایثار و فداکاری بسیاری برای کشور کردند و شهدای بسیاری تقدیم اسلام و انقلاب شد که از این بابت قدردان خانواده‌های شهدا هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه