English

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فریدن و بوئین میاندشت:

بیش از ۱۴۰۰ متقاضی واجد شرایط نهضت ملی مسکن در شهرستان فریدن

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فریدن و بوئین میاندشت گفت: در مجموع برای شهرهای داران و دامنه تعداد بیش از ۳ هزار و ۶۰۰ نفر ثبت نام کردند که از این تعداد تا کنون افزون بر ۱ هزار و ۴۰۰ متقاضی حائز شرایط فعال شناخته شدند.

بیش از ۱۴۰۰  متقاضی واجد شرایط نهضت ملی مسکن در شهرستان فریدن
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،عبدالرضا فرجی اظهار کرد: شهرستان فریدن دارای ۲ شهرِ داران و دامنه است که شهر داران به عنوان مرکز شهرستان در شمال غربی استان اصفهان و در فاصله ۱۲۹ کیلومتری مرکز استان (شهر اصفهان) واقع شده است همچنین شهرهای خوانسار، فریدونشهر و چادگان نیز به ترتیب در ۴۰ کیلومتری شمال غرب، ۳۸ کیلومتری جنوب غرب و ۳۲ کیلومتری جنوب شرق این شهر قرار دارند. 

وی افزود: با توجه به اهمیت تامین مسکن برای اقشار مختلف شهرستان، اقدامات موثری در حوزه مسکن شامل طرح نهضت ملی مسکن ، قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، قانون متقاضیان دارای چهار فرزند زیر ۲۰ سال (بند ح تبصره ۱۱ قانون بودجه ۱۴۰۲)  ،  مسکن محرومین و خانواده های دو معلول و اقشار ویژه  (خانواده محترم شهدا وایثارگر )  بعمل آمده است.  

این مقام مسئول در خصوص آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان فریدن بیان کرد: در این شهرستان در مجموع برای شهرهای داران و دامنه تعداد بیش از ۳ هزار و ۶۰۰ نفر ثبت نام کردند که از این تعداد افزون بر ۱ هزار و ۴۰۰ متقاضی حائز شرایط فعال شناخته شدند و تا کنون برای ساخت بیش از ۵۰۰ واحد زمین تامین شده است. 

وی افزود: در طرح جوانی جمعیت این شهرستان بیش ۳۰۰ نفر ثبت نام کردند و تا کنون بیش از ۱۳۰ متقاضی حائز شرایط فعال شناخته شدند همچنین در حال حاضر زمین برای افزون بر ۹۰ واحد تامین شده است. 

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فریدن و بوئین میاندشت عنوان کرد: با تلاش ها و پیگیری های بعمل آمده زمین برای ساخت مسکن ۲ نفر از خانوارهای دارای حداقل ۲ عضو معلول تامین شده و به ۱۶ نفر از اقشار ویژه شهرستان فریدن زمین مورد نیاز برای ساخت واحد مسکونی واگذار شد. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه