English

قتل کودک هفت ساله بندرعباسی توسط نامادری در آسانسور

فرمانده انتظامی هرمزگان از شناسایی و دستگیری قاتل کودک ۷ ساله بندرعباسی طی عملیات پیچیده پلیسی خبر داد.

قتل کودک هفت ساله بندرعباسی توسط نامادری در آسانسور

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان اظهار داشت: در پی دریافت خبر فوت مشکوک پسر بچه‌ای ۷ ساله در یکی از محلات بندرعباس، بلافاصله ماموران کلانتری 11 به محل حادثه اعزام شدند و در تحقیقات اولیه بنا به اظهارات نامادری کودک و برخی همسایه ها، اعلام شد که پسر بچه به علت گیر کردن در آسانسور و برخورد با دیوار دور آسانسور مصدوم و توسط پدرش به بیمارستان منتقل، اما پس از مدت کوتاهی فوت کرده است.

وی ابراز داشت: اما در تحقیقات تکمیلی با مشاهده لکه‌های خون بر روی درب ورودی و آشپزخانه منزل نامادری کودک در طبقه پنجم و همچنین اظهارات ضد و نقیض وی، فرضیه قتل کودک قوت گرفت و نامادری دستگیر شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان تصریح کرد: نامادری کودک 7 ساله سرانجام به قتل کودک بی گناه اعتراف کرد و گفت، پس از ازدواج با شوهرم و حضور فرزند وی در منزل، همسرم بیشتر به پسرش توجه می‌کرد و این موضوع باعت حسادت من و تقویت انگیزه ام برای قتل کودک شد.

سردار جعفری اذعان داشت: نامادری سنگدل در ادامه اعترافات جنایت هولناک خود اقرار کرد که در روز حادثه یک میله T شکل که در جعبه ابزار شوهرش بود را برداشته و پس از آن که کودک هنگام برگشت از مدرسه با آسانسور به طبقه پنجم آمد، هفت الی هشت ضربه به سر وی وارد کرده و سپس از آسانسور خارج و دکمه (G) را زده و آسانسور را به طبقه همکف هدایت کرده است.

وی عنوان کرد: پس از اقرار صریح و روشن قاتل، با حضور کارشناسان پلیس آگاهی و همچنین دادستان شهرستان بندرعباس صحنه وقوع قتل بازسازی و متهم با دستور مقام قضایی و با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه